Tuesday, January 19, 2010 - , 0 comments

9 & 10 JaN HoLiDaY wITh FaMiLy @PD:day1

actually cite ni dh agak nk basi disebabkan kemalasan utk update blog melanda kembali dlm diri aku ni.....tp ari ni aku akan cuba utk update cite ni gak....pada 9 & 10 Jan 2010 ari tu aku,husband and family aku cuti-cuti 1Malaysia di PD.....kebetulan adik aku yg lelaki tu dh nk masuk semula utk sem baru di politeknik PD,so abg aku pun ajak la we all 1 family bercuti sekali di sana.....yg pasti semua perbelanjaan bercuti ditaja khas oleh abg dan ayah aku (tq along & ayah,lps ni belanja la lg,hehehehe).....tp bercuti weekend sahaja la.....bercuti betul2 insyallah akan menyusul bln 2 ni,tp destinasi terpaksa di rahsiakan wat masa skrg....ok la malas nk cite pjg2,apa kata kita layan gmbr.....



Day 1:9/1/2010.......




mcm biasa gmbr dlm kereta berdua ngan hubby adalah wajib....time ni on the way nk ke R&R Seremban utk lunch and solat zuhor.....we all gerak dr kl kol 1 sbb check in hotel kol 3....KL PD dekat je.....





aku ngan adik perempuan aku....we all gi ngan 2 kereta sbb brg2 adik aku tu terlalu byk ok....kereta my parent dh penuh ngan brg2 dia.....so terpaksa la adik aku yg perempuan ni naik kereta aku.....adik aku yg lelaki tu semesti nye naik motor dia.....kalo tk bawa motor sekali nnt ssh dia nk ke kelas.....umah sewa dia boleh dikatakan jauh gak la dr poli.....





see adik aku ni,baru gerak 5 minit dh leh terlelap dia.....





we all berdua dlm surau R&R Seremban.....dlm surau pun sempat bergmbr lg tau....





berpossing lg dlm surau sementara tgu ibu solat......





lps solat and mkn2 we all pun teruskan perjalanan ke PD.....dpn tu kereta my parent......




dr R&R seremban nk ke PD tk la jauh sgt.....lebih kurang 20-30 minit je.....




akhirnye kami sampai ditempat yg dituju......we all menginap di hotel Bayu Beach Resort....we all book apartment utk family.....





Bayu Beach Resort.....





ayah and along di kaunter check-in.....




lps dh selesai urusan check-in,apa lg we all serbu bilik la......ok ni gmbr sekitar dlm apartment ni.....




apartment ni 2 tgkt....kt bwh ada 2 bilik,kt atas ada 1 bilik....my family bg bilik kt atas tu kt aku and hubby....wow ini sudah bagus.....ada privasi sikit......hehehehe....




gmbr di tgkt atas......





ambik kesempatan bergmbr gedik ngan hubby di balkoni tgkt atas.....




ni gmbr sblm we all semua nk terjun ke laut.....







semua ni gmbr semasa we all semua ngah mandi laut.....we all ni memang pantang tgk laut mmg tk ingat darat dh.....hehehehe......




time ni lak ready nk kuar dinner.....




we all dinner kt Bangi Kopitiam....




masing2 kelaparan selepas mandi laut......




me and adik lelaki ku.....




pasangan merpati dua sejoli....en.apis yg baru sampai dr kl.....




aksi manja kami.....



lps mkn tu kami semua jln2 sekitar bandar PD....lps tu terus balik hotel dan tido....ok itu je gmbr2 sekitar ari pertama kami di PD......so tgu cite utk day 2 lak eh.....ok babai.......



p/s:bercuti 2 ari sampai 2 entry aku postkan....nnt kalo bercuti selama seminggu tk kan 7 entry aku perlu post.......huhu tgk je la nnt mcm mn.........








0 comments:

Post a Comment