Saturday, August 14, 2010 - 0 comments

sALam rAmadHan........

selamat pg semua dan selamat berpuasa utk ari yg k4 kpd semua pembaca setia blog ku ini...ye aku tau agak terlambat utk aku wish selamat puasa dan berdebu sikit blog aku ni sbb dh lama tk update....


ok dipendekkan cite kehidupan aku agak kelam kabut sikit sejak keje tmpt baru ni...biasa lah tmpt baru cara keje pun lain la kan...tkde lg dh masa utk 'relax2 diopis' mcm tmpt lama...tmpt baru masing2 memang 95% fokus pd keje...so tkde masa la utk berblogging ni semua...nk berblog di umah badan dh penat lak sbb opis dh jauh dr umah...perjalanan gi blk keje pun dh makin jauh sikit lak...so aku skrg dlm proses sesuaikan diri dgn keadaan yg baru ni...


ditambah lak aku yg demam teruk spjg mgu ni...hlg selera mkn...badan rasa lemah2...kepala berpusing2...ari ni br sihat sikit utk melakukan kerja2 umah yg tertangguh...ari ni gak lah br dpt update blog...


ok lah setakat ini je update aku wat skrg ni...ada masa nnt aku story2 lg ye...salam...


p/s:badan dh sihat ni ptg ni plan nk cari bj raya kami suami isteri...

0 comments:

Post a Comment