Thursday, February 26, 2015 - 0 comments

Mukadimah......Introduction

Assalammualaikum


lama sungguh tk mencoretkan kenangan peribadi dlm blog ni...tp untuk bersara utk menulis dlm blog rasa nye tak la...sbb blog ni la kdg2 dijadikan tempat utk aku merapu meraban sorang2 aku sendiri...mmg rasa syg sgt nk hapuskan blog ni...biar lah blog tk berupdate asalkan jgn delete terus blog ni sudah la kan....


bukan sengaja nk abaikan blog ni...byk sebenarnye nak dicitekan dlm blog ni...tp byk benda yg terjadi yg menghalang utk aku mencoretkan apa2 dlm blog ni...byk ujian yg melanda menyebabkan aku tk bersedia fizikal dan mental utk mencoretkan apa2 cite dlm blog ni...tp skrg alhamdulillah aku semakin kuat fizikal mahupun mental disebalik segala ujian yg dtg itu....


utk mukadimah hari ni biarlah gmbr dibawah menceritakan segalanya.....




Nur Medina Binti Ab Aziz....puteri penyeri hidup kami sekeluarga.....Nur Medina....cahaya Madinah....semoga anak ummi dan babah akan sentiasa kuat sekuat kota Madinah.....

segala pengalaman bersalin dan berpantang kali ni akan menyusul kemudian....


sekian....



Assalammualaikum.....

0 comments:

Post a Comment