Thursday, June 25, 2009 - 0 comments

bOsAn.........

knp makin hari makin aku rasa kehidupan aku makin membosankan...pergi keje bosan,duduk umah bosan....serba serbi yg aku buat semua nye membosankan....kdg2 aku rasa org sekeliling aku mcm membenci aku....semua benda yg aku buat semua nye salah bg mereka (wlp tkde siapa yg ckp mcm tu tp hati ni tetap merasakan semua org membenci aku)....arghhh mcm mn lg aku nk buat utk puaskn hati semua org....atau hati aku yg tk pernah puas.....

"Ya Allah aku pasrah dengan ketentuanMu ini....dugaan ini membuatkan aku semakin tabah menghadapinya...aku redha kalo ini ketentuannya nasib ku asalkan hidup insan2 yg ku sayang bahagia....amin...."

bilakah sinar kebahagian akan muncul dlm hidupku......

"Tiada keindahan dalam sebuah kehidupan tanpa merasai kepahitan dan tiada bunga-bunga kebahagiaan dalam sebuah kepahitan tanpa menyemai benih-benih kesabaran serta tiada keberkatan pada sebuah kenikmatan jika tiada keikhlasan dan kesyukuran"

0 comments:

Post a Comment