Monday, June 29, 2009 - 0 comments

JuNe 2009....my FriEnd wEEdiNg...

huhu bln ni ramai btl member aku yg kawen...boleh dikatakan setiap minggu ada jemputan...so ada la 2 3 majlis yg dpt aku menghadirkan diri bg memeriahkn lg majlis perkahwinan kwn2 ku...

List my friend weeding on june 2009....
  • 6/6/2009 - Fazilah-N9 (ACCP friend), Nani-kajang (ex neighbour)
  • 21/6/2009 - Oden-shah alam (UPM friend-LI @metadome friend and my wedding photographer)
  • 28/6/2009 - Eyta-bndr tun razak cheras (SKBTC friend), Aidil a.k.a Apek -JB (313 solution friend)
List yg dapat aku menghadirkan diri.....

1. Nani wedding at kajang....

*huhu time ni terlupa nak ambik gambar ngan pengantin...so tkde gambar la nk ditunjukkan...tapi kwn aku ni mmg cantik bila dh disolek....

2. Oden wedding at shah alam....



* tk sangka hensem gak kwn aku ni jd pengantin (bkn aku sorang yg ckp dia hensem,tunang aku pun ckp sama...hehehe)
* baju melayu hijau sblh aku tu la pengapit....tk lama lg la tu turn dia...hehehe

3. Eyta wedding at bandar tun razak cheras...



* eyta ni comel je org nye...so dh jadi pengantin pun still nmpk comel lg...that why aku mcm tk caya je kwn aku yg comel ni dh kawen....

So tu je la majlis yg dpt aku pergi....kpd fazilah and apek sori aku tk dpt dtg wedding u all...clash ngan wedding member2 aku yg lain jugak...so aku terpaksa dulukan yg mana dekat...hope u all tk kecik hati...aku doakan semoga u all berbahagia sepanjang hayat and hepi selalu....


~bln 10 ni ramai gak kwn2 aku yg kahwin...huhu tk tau la dpt pergi ke tk nnt...sbb bln 10 ni jugak wedding aku....huhu....

0 comments:

Post a Comment