Wednesday, June 24, 2009 - 0 comments

KeNaLi DiRi InI.....

hmm apa ye nak cite pasal diri aku ni...diri aku ni tkde la istimewa sgt...hanya hamba Allah yg biasa....punya hati dan perasaan....

aku dilahirkan dlm keluarga yg sederhana....mempunyai 4 org adik beradik...mempunyai sorang abg yg sporting ngan adik2 nye...mempunyai sorang adik pompuan yg menjadi tempat aku meluahkn segala rahsia isi hati ini....dan akhir sekali mempunyai sorang adik lelaki yg sentiasa menceriakn suasana umah...






aku bersyukur sgt ngan kehidupan aku skrg ni....aku dikurniakn akal yg baik sehingga aku berjaya menggengam segulung ijazah....diberikan rezeki yg halal dgn perkerjaan yg menepati ijazah yg aku miliki (alhamdulliah aku tk menganggur terlalu lama lps abis belajar)....

dan impian aku yg terakhir dan masih belum tercapai sebagai pelengkap kpd kehidupan aku....berkahwin dgn lelaki yg aku cintai,memiliki sebuah kereta dan rumah sebagai keperluan hidup serta dikurniakan anak2 sebagai pelengkap hidupku...

semoga apa yg aku impiankan menjadi realiti....insyallah....

0 comments:

Post a Comment