Wednesday, July 1, 2009 - 0 comments

PlAnNiNg FoR tHiS mOnTh.....

1st nk lepas geram dulu sbb gaji masuk lmbt bln ni...sebaik lmbt sehari je...alasan lmbt sbb cek bos tk sign lg....huhu tu la alasan standard kalo gaji lmbt masuk...tp tkpe at least masuk jugak drp aku dngr sesetengah company dh 2 3 bulan tk byr gaji pekerja....huhu syukur alhamdulliah aku still dpt gaji lg...

but utk entry kali ni bkn sbb nk bising2 psl gaji sbb gaji pun dh selamat masuk...kali ni aku nk buat list apa yg aku nk buat ngan gaji bln ni....


knp bln ni aku terlebih rajin nk buat list perbelanjaan pulak?
sbb bln ni duit akan dikeluarkan lebih byk drp biasa....huhu...

so nk buat apa ngan gaji bulan ni?
* mcm biasa simpanan dlm maybank utk kawen + ptptn + tambang bas lrt + bg kt ibu +duit kutu + topup celcom n maxis ->ni perkara wajib
* beli cat -> bln ni dh start utk mengecat rumah,so pakat2 ngan ayah,along n ibu kongsi keluar kn duit utk cat umah...cat sendiri je...
* spend duit utk balik johor-> aku ngan berbesar hati nye menawarkan diri utk sponsor duit tol (rasa-rasa 100 cukup tak...hehehe)
* celebrate birthday adik(era)-> aku ngan semangat yg berkobar2 kali ni nye celebration aku nk buat kek sendiri...dh fikir dh nk design apa utk kek tu nnt...next entry nnt aku akn tnjk hasil air tgn aku membuat kek...

huhu balance gaji tgl berapa je nnt...tk leh shopping lg bulan ni....so sad....

0 comments:

Post a Comment