Friday, July 10, 2009 - , 0 comments

BusY.....Byk KeJe.....WeeKenD mau EnJOyyyyyy.....

huhu minggu yg amat busy bg aku.....setelah sekian lama tk byk keje mcm ni,dh lama tk stayback so rasakan minggu ni busy kena siap kn keje sblm jumaat....

ari isnin ari tu pukul 4 baru dpt email bgtau ada meeting kol 5.30...siot je buat meeting nk dkt2 balik....sabar je la....ingat kn meeting apa,just nk bg2 kn keje je n bos bgtau keje kena siap b4 jumaat sbb jumaat nk present kt user....just nk bgtau 2 3 perkara smpi kena buat meeting time2 nk balik mcm tu....hampeh je...

so spjg minggu ni mmg aku fokus siapkn keje je la...tk buka friendster,facebook n update blog...memandangkan ari ni ari jumaat dh abis pun azab buat keje,so dpt la aku update blog ari ni....memandangkan this week minggu yg btl2 busy n penat bg aku,so this weekend aku nk enjoy puas2....

nak buat apa eh weekend ni.....

actually dh plan ngan tunang aku,we all nk keluar this weekend konon2 nye nk beli la brg2 hantaran (perfume,jam,kasut,.....apa2 yg boleh dibeli la nnt)....skrg kan ngah mega sales...so ingat nk tgk la apa yg patut boleh dibeli...tk tau lg nk beli kt mana....tp dlm kepala otak aku ni dh plan nk ajak tunang aku gi cari brg kt jusco n sogo....hope dia setuju la....hehehehehe...pastu ingat nk lepak2 n mkn2 kt putrajaya(tempat plg we all suka setiap kali keluar dating...apa yg special kt sana....hny we all je yg tau....hehehehe)....


huhu tu hanya planning...tk tau la dpt keluar ke tk sbb tunang aku agak kurang sihat sikit....smlm dia mengadu selsema n batuk...dh pergi klinik pun...hope lps mkn ubat cepat la dia sihat....dh sihat boleh la keluar dating....yahooooooo.....

apa2 pun weekend ni aku nk enjoy puas2.....kalo tk dpt keluar aku nk tido puas2.....(huhuhu kalo tk keluar mybe kena tolong my bro cat umah).....

apa2 pun nnt aku cite next entry aku apa yg berlaku this weekend....tguuuuuuuuuuu.....

0 comments:

Post a Comment