Tuesday, July 7, 2009 - 0 comments

bIrThDaY mY sIs.....




tanggal 6/7/2009 genap umur adik aku yg perempuan tu 22 tahun....huhu dh besar dh rupanye adik aku ni(huhu maksud nye aku pun dh tua la)....

memandangkan 6/7/2009 tu kena ari isnin,so we all 1 family decide nk celebrate her birthday on sunday...tkde la celebrate besar-besaran pun...mcm biasa just celebrate with our family je (termasuk la my fiance and my sister boyfriend)....

memandangkn bln 7 thn ni jugak genap setahun peristiwa aku memperkenalkan my fiance ngan my parent, so aku ngan berbesar hati telah merajinkan diri utk masak hidangan pada ari tu....hehehe mcm poyo je....

so hidangan utk ari tu ialah



nasi ayam(ayam import from 'kedai ayam golek kerinci')




kek coklat(buat sendiri no import2 from kedai ok)

tu la hidangan yg aku sediakan special for my sis...hope she hepi ngan hadiah yg tk seberapa drp aku n family....

so for my sis....



"hepi birthday era yg ke 22....semoga hidup sentiasa diberkati.."


0 comments:

Post a Comment