Friday, July 24, 2009 - 0 comments

knp perlu ada pergaduhan....knp perlu ada perselisihan faham....knp perlu ada buruk sangka....mungkin berdiam adalah jln terbaik utk segala2 nye.....

huhu mesti u all ingat aku bergaduh ngan tunang aku kan....tidak sama sekali...aku ngan tunang aku alhamdulliah,we all baik n tkde gaduh2....

tp knp tajuk entry aku kali ni mcm tu?????????

hmmm sebenar nye ia ada kaitan ngan entry aku sblm ni....berkaitan yg berlaku dlm opis aku....ada org ckp bos aku marah2 sbb staff dtg lmbt....

ntah la ssh nk ckp apa yg aku rasa skrg ni....tp apa yg pasti aku btl2 terasa ngan apa yg berlaku....smpi ari ni masih terasa.....wlp ada org nasihat supaya jgn fikir kan sgt hal ni and ada org juga ckp benda ni tk btl.....tp ntah la knp aku terlampau fikir sgt hal ni smpi ari ni aku btl2 down....

so ari ni aku ambik jln mudah utk berdiam diri....berdiam diri mean aku invisible ym (huhu boleh selesai kan masalah ke ni)

knp aku berperasaan mcm ni and apa kaitan lak ngan tajuk entry aku kali ni?????????....

aku rasa mcm ada org tak puas hati atau tk suka ngan aku....ye la boleh diktakan spjg minggu ni aku selalu dtg lmbt (15 minit lewat) and balik lak sharp kol 6...

ntah la susah nak ckp....tp org tk tau apa yg aku terpaksa hadapi....bkn aku suka2 nk dtg lmbt balik awal....n aku balik awal pun tp keje aku siap,tu yg penting....

aku tk suka la gaduh2 ni bermasam muka ke....tk suka semua itu....kalo rasa tk puas hati dtg la jumpa aku face to face bgtau....jgn simpan2....

ntah la....actually ni hanya tanggapan aku je....ye maybe aku saje yg berperasaan begitu...tp org lain tkde pun fikir apa2 pasal aku....

tp aku btl2 down ari ni disebabkan hal ni la....harap2 apa yg ada dlm fikiran aku ni tk btl2 sama sekali.....

rindu suasana kerja yg dulu......huhuhu....

0 comments:

Post a Comment