Tuesday, November 16, 2010 - , 0 comments

sALaM AiDiLaDhA.................

salam semua.....wah lama gila aku tk update blog ni....dh berhabuk berkulat dh blog ni......hehehe nk wat mcm mana tuan punya blog busy mengalah kan perdana menteri mentadbir negara.......yg jadi mangsa blog kesayangan ku ini la.......ok2 aku tau ada yg tertunggu2 tahap angau dgn cite2 terhangat dr aku ni,maka dlm perjalanan aku nk balik kampung hubby ni aku update sikit perkembangan terbaru aku ye.....sikit je tau wat ubat pengubat rindu coz i pening tahap loya taip dlm kereta yg begerak ni......hehehehe.......


1st aku nk bgtau aku bertukar keje lg.....hehehehe.....suka hati mak tiri sepupu laki jiran aku je kan main2 tukar keje ni.......keje baru 3 bln dh tukar keje lagi.......ok ni bukan saje2 nk tukar keje ye......aku ada reason yg munasabah utk tukar keje ni.....bg yg tau mungkin faham ngan situasi aku,tp bg yg tk tau cukup la sekadar aku bgtau tempat keje dulu jauh dr umah dan keje yg baru aku dpt ni dekat2 sgt ngan umah aku.....kentot pun dengar......hehehe......cite detail knp aku berhenti keje lain entry la aku cite ye......


Next aku nk cite yg raya haji thn ni aku ngana husband wat korban......wat korban kt kmpg hubby.....that why skrg ni aku dlm perjalanan nk balik kmpg hubby.......wlp aku baru je masuk keje tp opis baru aku tu cukup pertimbang rasa membenarkan aku cuti 2 ari iaitu khamis dan jumaat utk aku balik ke kampung......so hajat nk tgk ibadah korban diraikan di kelantan bakal termakbur raya haji ni......syukur sgt2.......nnt aku cite pengalaman tu ye di next entry.......


And last start minggu depan jadual kami suami isteri kembali penuh dgn undangan perkahwinan......aduh naik la berat badan makan nasi minyak......next week je ada 2 undangan lg.....we all siap akan ke sg petani kedah lg bg menghadiri majlis perkahwinan roomate aku selama 3 tahun di UPM dulu.....nnt aku cite psl wedding2 ni semua ye......


Ok lah kawan2 tu je yg dpt aku update wat masa ni......nnt kalo ada masa kt kampung aku online ngan berblog lg ye......sejak ada laptop pinjam ni rajin la lepas ni aku update blog....laptop pinjam????????Apakah?????????????????tguuuuuu............



Ok lah selamat mlm semua.....selamat hari raya haji......doa kan semoga aku selamat sampai ke kampung ye.............babai.......wasalam..........


p/s:huhuhu balik lewat ingat jln tk jam.........nmpk gaya nye mcm jam gak je......kol berapa la nak sampai ni.................

0 comments:

Post a Comment