Saturday, November 27, 2010 - 0 comments

uPdaTe bLOg SeCaRa MinGGuAn.......

selamat pagi semua....ari ni tk leh nk update lama2......coz nk siap2 nk gi kepong coz nk attend my cousin wedding.....ari ni majlis sebelah pompuan......esok majlis sebelah lelaki mean sebelah family aku la......tp sedihnya tk dpt nk attend majlis esok tu coz ptg ni gak aku and hubby nk gerak ke sg.petani utk attend wedding roomate aku sepanjang aku study kt upm dulu.......huhuhu tk sangka lak wat serentak.....nk tak nk terpaksa la agih2 kan agar adil dan saksama......kami ke sg.petani ni kiranya mcm weekend honeymoon la coz this is 1st time me and hubby sampai ke sg.petani ni ......tp disebabkan masing2 cuti dh tkde so ni kira percutian yg ringkas la bg kami sbb esok dh kena gerak balik kl.......



actually byk benda nk cite kt u all......tp disebabkan kesibukan keje yg melanda sepanjang minggu ni menyebabkan cite2 tersebut terpaksa diperapkan dulu......kt opis mmg aku tkde masa lgsg utk update blog wlp aku selalu sampai awal tp sampai2 je di opis aku akan terus wat keje.....lg la skrg ni aku diberi tanggungjawab utk menjadi supervisor kpd budak2 data entry,so tiap2 pg mesti kena check keje2 budak2 data entry ni dan wat report psl performance mereka kpd bos.......itu blum lg kena wat keje2 lain selain pantau performance budak2 data entry ni.....mmg tk menang tgn la aku wat keje semua tu.....



nak update blog kt umah lak,setiap mlm lps je selesai mkn mlm dan solat isyak mesti aku akan tg tv sambil tertido.....wlp sepanjang minggu ni aku tk masak tp mlm2 masuk kol 9 je mesti aku dh kepenatan dan tertido.........sbb tu tk sempat nk update blog......bukan setakat tk sempat update blog,nk buka fb dan baca blog2 org lain pun aku tk sempat......tk sempat di opis mau pun di umah......



actually sepanjang minggu ni aku tk masak sbb konon2 nye kami suami isteri nk diet tk mau mkn mlm,tp program diet hanya dpt bertahan utk 2 hari je......masuk ari rabu husband aku dh tak larat kena mkn jugak.....tp husband aku mood minggu ni asyik nk mkn luar je.....ye lah mentang2 dpt untung melalui bisness yg dilakukan,so nya setiap hari asyik ajak mkn luar je la......heheheheh bini dia ni lah yg untung tk nyah penat2 balik keje masak...........tp hancur la program diet aku.........dan lebih menghancurkan program diet aku ni bilamana masa ari rabu baru2 ni adik aku belanja kami satu family makan steamboat kt bangi.....so u all leh bayangkan la diet aku mcm mn kan utk minggu ni.....mmg fail la minggu ni......huhuhu so terpaksa try minggu dpn lak la.......



ok ayat kt atas td aku ada cite psl husband aku dpt untung wat bisness.....actually husband aku ada menjalankan bisness jual handphone secara kecil-kecilan.......so dikesempatan ini aku nk promote la sikit bisness husband aku ni.......so kalo ada sesiapa yg baca blog aku ni,ada yg nk beli handphone yg baru dgn harga yg lebih murah drp harga pasaran bolehlah email aku secara personel (ibaishak@gmail.com).....husband aku ni kira mcm 1st dealer la.....so harga tk markup byk sgt la......beza kalo beli dikedai berbanding kalo beli ngan husband aku lebih kurang rm50-200 lebih la....antara model yg ada antaranya nokia,sony erricsson,htc,samsung,blacberry dan csl......jgn risau handphone ni husband aku dpt drp original dealer.....siap ada card warranty lg......harga boleh dibincang dan tiada paksaaan utk membeli kerana kami memberi peluang kpd pembeli utk membandingkan harga kami ngan harga pasaran.......



ok lah tu je nk update blog ari ni.....nk siap2 dh ni nk gi kepong......see u next entry ye.....doa kan kami selamat gi ke sg.petani dan selamat balik ke kl ye........babai......wasalam......


p/s:apa best eh kt sg.petani dan alor star???????

0 comments:

Post a Comment