Thursday, December 31, 2009 - 0 comments

aLBuM kAwEn........

akhirnye penantian selama 2 bln 1/2 album kawen kami pun siap.....wlp terpaksa menunggu masa yg lama tetapi hasil yg we all dpt memang cukup berbaloi-baloi (tiru ayat iklan celcom)......ok utk entry kali ni aku just letak gmbr album dulu....ada masa nnt akan dibuat 1 entry khas utk gmbr2 kawen kami drp photographer......ok jom layan gmbr album....




muka depan album.....




album kawen kami.....




dvd video kami......




dvd video,dvd gmbr,album.....




dvd gmbr dan album dlm 1 kotak....




kotak album dan dvd gmbr...




kotak album+dvd gmbr dan dvd video...





semuanye didatang sekali dlm 1 pakej dlm 1 beg...



aku memang berpuas hati dgn service yg diberi....so kpd sesiapa yg berminat boleh la tgk hasil keje dia dlm website ni




nilah dia org yg bertungkus lumus utk memastikan gmbr dan video kawen kami nmpk cantik dan menarik.....


ok itu je utk gmbr2 album aku......gmbr2 kawen akan menyusul kemudian....dikesempatan ni aku nk ucapankan selamat menyambut thn baru 2010 kpd sesiapa yg view blog aku ni.....apa azam korang utk thn 2010 ni?....bg aku dan suami we all harap agar we all berdua akan dikurniakan dgn cahayamata.....so u all yg view blog aku ni doa2kan la agar we all dikurniakan dgn cahayamata ye....amin...........


p/s:mlm ni nk merempit ngan my hubby gi dataran tgk countdown.....hope tk hujan ari ni.....










0 comments:

Post a Comment