Tuesday, February 9, 2010 - 0 comments

dAtiNg wItH tHeM........

"dating ngan sapa tu??????".....

yg pasti kali ni bkn dating ngan hubby tau....abis tu aku dating ngan sapa lak kali ni......ok seperti yg aku bgtau last entry aku ari tu,wat pertama kali nye setelah 3 bln lebih aku berkahwin,aku telah meninggalkan encik hubby busuk aku tu sorang2 kt umah.....bini kesayangan dia ni kuar dating ngan kwn2 masa sekolah CPR (convent peel road) dulu....pada ari sabtu lps 6/2 kami berlima+1 (aku,amalina,hanis,liza dan ain+adik angkat ain) telah decide utk berjumpa di sogo....tkde la shopping apa pun ktorg cuma hanis je sorang yg shopping,aku mcm biasa kena berjimat cermat sbb akan guna byk duit this month utk cuti2 malaysia this coming CNY.....we all byk abiskan masa ngan dok borak2 je.....biasa la dh lama tk jumpa....

tp tu ar kalo jumpa mesti tk cukup geng....we all mmg dr sekolah dulu sentiasa ber6 (aku,amalina,ain,hanis,liza dan nikma),tp sejak masing2 dh keje ni selalu je kalo jumpa ada je miss tk dpt join....perjumpaan kali ni nikma lak tkde.....huhu nk wat mcm mn keje mcm nikma tu (nurse) tk tentu masa.....kdg2 org free dia tk free,dia free org tk free....ok la kita simpan cite psl nikma tu,kita berbalik pd cite asal kita.....mula2 we all abiskan masa dok borak2 kt foodcourt,lps tu beralih ke tgkt atas yg ada game tu,lps tu ke tmpt pakaian kanak2 dan akhir sekali ke tmpt nursery room.....sebaik ada dania adik angkat ain yg berusia setahun lebih tu utk kami jadikan alasan lepak2 kt nursery room tu lama2....hehehehe.....

mcm2 cite ok bila dh lama tk jumpa ni.......bayangkan dr kol 2 ktorg lepak kt sogo sampai la kol 8....sebaik la encik abg aku tu tk bising....tny dia sehari suntuk aku tkde kt umah dia wat apa.....dia kata mkn,tido,bgn tido gi padang main layang2.....dia kata dia sorang2 je org dewasa yg main layang2 kt padang tu,yg lain semua nye budak2......ala kesian nye busuk sayang ni....

so sebagai membalas kesanggupan hubby ditinggalkan sorang2 kt umah ari tu,aku pun beli la kek coklat banana secret recipe kesukaan hubby....so mlm tu lps hubby ambik aku dr sts lrt bts,we all pun gi lepak kt atas bukit kt ampang (sori aku lupa nama bukit tu) sambil mkn kek.....seronok lepak kt atas bukit mlm2 ni....dapat tgk suasana kl waktu mlm....lepak kt atas bukit tu sampai kol 10 then hubby dh ngadu lapar nasi....so we all pun gi mkn kt 1 kedai yg baru we all nk try kt area2 alam damai gak....not bad rasa mknn disitu.....yg penting rasa tomyam nye menepati citarasa hubby....balik umah dh kol 11.....lepak2 sambil tgk tv sampai aku tk sedar tertido dpn tv....hubby kejut masuk bilik tido sbb kol 4 pg nnt we all kena bgn utk ambik adik hubby kt sts bas putra....

ok itu la cite dating ngan kwn2 aku ari tu....so seperti biasa kena la ada gmbr sbg kenang-kenangan kan....so ini la gmbr anak-anak dara yg meletup ari tu.....oppsssss sorang je yg bkn anak dara lg ari tu.....faham2 je sapa....hehehehe



gmbr candid kami....




ni liza and amalina.....





ni amalina and ain+adik angkat ain.....





ni aku ngan hanis....kalo korang prsn ni lah pengapit aku masa aku kawen ari tu.......dengar cite bau2 nasi minyak dh melekat kt hanis nmpk....alhamdulliah berkat jadi pengapit kot....hehehehe.....





ini lah dia dania....penyelamat kami utk lepak lama2 kt nursery room tu....




lepak2 kt foodcourt....





lepak2 kt nursery room.....



p/s:hanis plan ajak gi bercuti...tempat dh ada cuma masa je tk jumpa yg sesuai lg....kalo jd plan ni mesti syok kan....cuti2 malaysia lg la aku and hubby....



0 comments:

Post a Comment