Wednesday, February 10, 2010 - 0 comments

LoVe HiM VeRy MucH........

Abd Aziz Bin Aminudin.....


satu nama yg amat aku sayangi dan cintai....dialah lelaki yg berjaya membuat hati aku sering rasa rindu pada nye setiap detik dan waktu....dialah lelaki yg menjadi kekuatan bila mana aku hampir2 putus asa utk meneruskan kehidupan ini.....dialah juga lelaki yg menjadi teman suka duka aku skrg ni.....wahai lelaki,aku cinta sgt pada kamu......sayang,cinta dan rindu sgt pada kamu.............



hmm knp tiba2 aku jd jiwang lak eh ari ni....ntah la tiba2 rasa rindu lak ngan hubby.....tiba2 terbayang setiap layanan yg hubby beri pada aku selama 3 bln lebih aku menjadi isteri dia.....tiba2 rindukan saat2 indah kami berdua....tiba2 rindu saat indah bila hubby hug and kiss aku....oppsssss terlebih sudah.....hehehehe.....ok la disebabkan tiba2 aku rasa rindu pada hubby,aku dgn senang hati nye nk buat satu entry khas utk hubby ku yg tersayang ni.....kali ni aku nk share all about my hubby yg sering membuatkan wife dia ni makin gila bayang skrg ni.....



lps dh kawen ni baru aku prsn yg hubby aku ni sorang suami yg penyabar wlp kdg2 hampir2 hilang sabar dgn perangai keanak-anakan wife dia ni.....aku akui aku ni sorang yg kuat merajuk....tegur sikit mudah mengalirkan air mata....aku pun tk tau knp aku jd mcm ni....tp sifat sensitif yg ada dlm diri aku ni mmg ssh nk hilang.....mungkin aku ni terlebih manja ngan parent aku kot......ibu aku selalu berpesan kpd aku supaya ubah perangai sensitif aku tu.....jgn terbawa2 bila dh kawen....tp ntah la sampai skrg masih ssh nk hilang.....tp aku akan cuba utk berubah....


aku bersyukur sgt dpt hubby yg begitu penyabar dan memahami perangai isteri dia ni.....aku dijaga dgn baik sebagai mana parent aku menjaga aku sblm ni.....kdg2 dlm keadaan susah mcm mn sekali pun hubby tetap berusaha utk membahagiakan isteri nye ini......sedaya upaya hubby cuba memenuhi kehendak wife dia ni yg mengada2.....kdg2 dlm sifat tegas dia masih lg boleh berlembut bila tgk isteri dia ni bersedih......kdg2 lps dia dh marah aku,dia akan dtg peluk dan pujuk aku balik......dia tk prnh pendam dan simpan lama2 marah dia tu......sbb tu kdg2 kalo we all bergaduh atau bermasam muka tk prnh lama......cuma aku ni je kdg2 keras kepala sikit,org dh pujuk saje je wat perangai....aku tau hubby marah bkn sbb suka2....dia marah sbb dia nk mengajar aku supaya menjadi lebih kuat bkn hanya tau menangis je bila ditegur melakukan kesilapan....aku ni je ssh nk menerima teguran org.....tp aku janji aku cuba berubah tk nk wat mcm tu lg.......


bg aku gaduh,merajuk,gurau senda itu lah menjadi asam garam dlm rumahtangga kami....malah pergaduhan itu juga la yg membuatkan ikatan suci kami semakin kuat.............aku akui aku semakin sayang dan bertambah sayang ngan hubby dan rumahtangga kami ni.......my hubby bkn la sorang yg romantik....tetapi wlp bkn melalui kata2 romantik yg diungkapkan,aku tau hubby sedaya upaya wat yg terbaik utk membahagiakan aku dan mengukuhkan lg ikatan rumahtangga kami ni......bg aku cukup la dgn setiap belaian dan kasih sayang yg dicurahkan oleh hubby, krn ni lah yg membuatkan aku semakin jatuh cinta pd nye......hope kasih sayang kami ini akan berkekalan hingga akhir hayat hendaknye.....semoga rumahtangga kami ini diberkati dan dirahmati oleh ilahi.....amin...............


so ini lah gmbr lelaki yg berjaya membuat aku gila bayang siang dan malam pada dia.......hope dia lah cinta terakhir aku......




Menatap indahnya senyuman diwajahmu
Membuat ku terdiam dan terpaku
Mengerti akan hadirnya cinta terindah
Saat kau peluk mesra tubuhku

Banyak kata
Yang tak mampu kuungkapkan
Kepada dirimu

Aku ingin engkau slalu
Hadir dan temani aku
Disetiap langkah
Yang meyakiniku
Kau tercipta untukku
Sepanjang hidupku

Aku ingin engkau slalu
Hadir dan temani aku
Disetiap langkah
Yang meyakiniku
Kau tercipta untukku
Meski waktu akan mampu
Memanggil seluruh ragaku
Ku ingin kau tau
Kuslalu milikmu
Yang mencintaimu
Sepanjang hidupku










p/s: edisi kali ini adalah edisi jiwang karat......hehehehe.....





0 comments:

Post a Comment