Thursday, September 9, 2010 - 0 comments

sYuRgaMu rAmaDhAN......

salam semua..ok bawa bertenang..jgn terkejut aku update blog mlm2 buta...jgn ada yg kta aku mengigau lak update blog mlm2 buta...tp ni lah kenyataan mmg aku ngah update dikala jarum jam sudah menunjukkan lg 15minit nk ke 1pg...1pg ye bkn 1ptg...


aku masih waras lg cuma mata je yg tk mau lelap.....excited nk raya kot.....excited la sgt padahal esok puasa lg 1 ari.....


actually td tgk kesudahan syurgamu ramadhan slot samarinda tv3.....mlm ni agak lewat sikit abis kol 11.30 coz wat 2 episod sekali dlm 1 ari....maka ari ni tamat la sudah cite syurgamu ramadhan ni....aku n hubby mmg penonton setia cite ni....hubby yg tk gemar tgk cite melayu pun minat gile tgk cite ni.....

bg aku jln cite dan watak2 dlm cite ni mmg best.....cite ni jugak bkn sekadar hiburan semata2 tp turut diselit mesej yg berguna....cite ni semua lgkp kelakar ada,sedih pun ada....plg aku suka watak zarina la....dia jahat tp segal...hehe...tp apa2 pun cite ni dh abis pun ari ni...ending pun ok puas hati...ok la tu je nk update...good nite..



p/s: perasaan ini adalah pinjaman dari yang maha esa....bila2 masa ajer dia boleh menarik balik perasaan itu...

0 comments:

Post a Comment