Tuesday, September 20, 2011 - 0 comments

under maintenance

salam semua.....ari ni nk update ringkas je sbb keadaan kesihatan tidak mengizinkan ari ni.....lgpun td separuh hari kt opis tkde elektrik......so ptg ni baru dpt update.......actually pg td aku dok mengedit template blog ni sbb link nk jd follower tu hilang......ngah dok edit2 tiba2 terputus bekalan elektrik.....ngan internet2 semua terputus......jadi nye template blog aku pun jadi lintang pukang.....ni yg aku nk bgtau kt u all yg dok view blog aku bahawasa nye template blog aku skrg ni sedang dlm keadaan kacau bilau.....nk betulkan dh ptg dh time nk balik......malas lak rasa nye nk betulkan......so esok je la aku betulkan template blog yg ngah kacau bilau tu......nk betul kan kt umah faham2 je la eh aku ni bila dh kt umah mmg malas gila la nk ngadap laptop.....tambah lg aku ngah tk berapa sihat skrg ni.....demam+selsema.....mmg balik umah masak then terus terbaring dpn tv.......so jd la blog aku ni skrg ni dlm status under maintenance.....




actually byk benda nk cite dlm blog.....nk cite psl hajat nk mkn lemang aku tercapai gak akhirnya ari khamis minggu lps.....serta cite psl jln2 raya cuti 3 hari hujung minggu ari tu......nnt2 la aku cite eh.....tgu aku dh sihat nnt la baru aku cite semua benda tu eh.....ok la ada keje sikit nk kena wat.....nk out dulu ni......sekian......wasalam.........




p/s:kalo wat open house dh abis raya aci tak.........hehehehe......

0 comments:

Post a Comment