Monday, March 15, 2010 - 0 comments

CeLeBrAtE mY 26th BiRtHdAy.......

salam semua....ari ni dh start cuti so jalan raya pg ni pun lancar je....mood aku ari ni pun dh kembali lancar.....huhu apa benda la aku merapu ni....ok2 sebenarnye nk cite psl my 26th birthday celebration with my hubby.....actually cite ni dh basi dh tp disebabkan spjg minggu lps aku mengalami fasa tkde mood nk wat apa2 so pd ari ni la cite apa yg berlaku pd aku 1st time celebrate birthday as a wife dpt diadaptasikan.....


seperti yg telah aku citekan pd entry sblm ni....birthday aku jatuh pd 5/3 ari tu....pd ari tersebut genap la umur aku 26 thn.....huhu dh tua ok.....mlm sblm tu hubby tk bg tido awal....aku yg dh ngantok2 dipaksa utk tgk tv.....huhu ingat knp la rupa2nye tepat jam 12 mlm hubby pun peluk and cium sambil wish hepi birthday kt telinga aku....huhu sungguh terharu ok....


pastu esok nye gi keje mcm biasa....ramai gak kwn2 yg wish....thank kpd sesiapa yg wish samada melalui ym,sms ataupun facebook dan tk lupa jugak kpd kwn2 opis yg wish.....hubby ada sms bgtau ada something dia nk bg kt aku...huhu sungguh tk sabar rasa nye balik umah nk tau apa yg something hubby nk bg tu....ptg tu sampai2 je umah,hubby bg envelope....huhu ingat apa la td....rupa2nye............
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
taraaaaaaaaa



my potret hasil lukisan my hubby sendiri....



sungguh terharu sgt....tk sangka akan dpt hadiah yg sungguh bermakna itu drp hubby sempena 26th birthday....actually dh lama dh srh hubby lukis gmbr aku...ye la gmbr org lain dia leh lukis tp gmbr wife dia sendiri mcm2 alasan yg diberikan....rupa2 nye nk dpt surprise pd hari jadi sendiri....thank sayang....


pastu mlm tu hubby ajak kuar dinner celebrate kt kenny roger.....sbb mmg aku request nk mkn kenny roger masa birthday aku nnt....so merempit la we all berdua ke mines utk mkn kenny roger....




ni gmbr we all berdua semasa di kenny roger.....sementara menunggu mknn mcm biasa bergmbr berdua dulu....





inilah rupa aku semasa sambut ulangtahun kelahiran yg k26.....kalo tgk rupa aku 26 thn yg lalu harus lah sgt ketara perbezaan nye....hehehe....





my hubby....actually time ni my hubby kena sakit mata...see mata dia dh tk larat nk buka....tp sbb isteri dia yg tercinta ni digagahkan juga la diri tu utk ke mines mkn kenny roger yg diidam2kan oleh wife dia ni....wife dia mengidam kenny roger mengalahkan org mengandung mengidam but aku tk mengandung lg tau (belum ada rezeki lg bln ni....huhuhu)....





gelagat husband and wife yg ngah melantak tk ingat dunia.....hehehehe.....





lps dh abis mkn kenny roger,ajak hubby gi secret recipe lak....sbb aku request nk oreo cheese....ingat dpt 1 je sekali hubby tny nk kek apa lg....so apa lg rambang mata la dok memilih kek lain selain oreo cheese...


dan akhirnye
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

hazel cheese and oreo cheese menjadi pilihan ku....


lps hubby dh memenuhi kesemua yg aku request we all pun balik lah ke umah memandangkan keadaan my hubby yg dh tk larat menahan sakit mata....birthday aku kali ni celebrate ngan hubby je sbb kalo ikutkan perancangan esoknye mean 6/3 nk gi umah my parent sbb my sister nk masakan spaghetti bolognese utk aku....tp memandangkan my hubby yg sakit mata so terpaksa la kena cancel utk mengelakkan penyakit berjangkit...but digantikan pada ari sabtu 13/3....tkde gmbr yg dpt disnap sbb tk ingat lgsg nk ambik gmbr....



ok itu je lah cite psl my 26th birthday celebration....wlp simple ia tetap memberi makna kpd aku yg 1st time celebrate birthday as a wife bersama suami tercinta.....bln 6 ni birthday my hubby pulak...wlp 3 bln lg tp dh kena fikir dh dr skrg nk wat surprise apa utk hubby....tp hubby ada ckp nk jam utk sport....huhu mean kena kumpul duit la dr skrg....harap2 birthday hubby nnt leh sambut kt umah baru kami....insyallah....ok la aku nk stop menaip dh ni....nk sambung baca novel.....NOVEL???????apakah aku dh kembali kpd hobi lama??????hehehehe nnt aku cite kt next entry ye....ok wasalam....


p/s:setelah 5 bln selepas berkawen meninggalkan hobi ku membaca novel akhirnye smlm dpt pujuk hubby utk membenarkan aku membeli novel....hehehe...





0 comments:

Post a Comment