Friday, March 5, 2010 - 0 comments

HePi BiRthDaY tO mE.......

salam semua.....ingat tak smlm aku ada bgtau ari ni merupakan ari yg cukup special utk aku......special maksud aku adalah TODAY IS MY BIRTHDAY......



hEpI bIrThdaY tO mE......
hEpI bIrThdaY tO mE......
hEpI bIrThdaY tO mE......




alhamdulliah ari ni dh 26 thn dh umur aku....aku bersyukur masih diberi kesempatan utk bernafas di muka bumi ini wat kali yg k26.....aku juga bersyukur dlm umur aku yg k26 ni aku dh bergelar isteri org.....apa yg aku target kan selama ini utk menamatkan zaman bujang pada usia 25 alhamdulliah termakbur jugak.....cuma harapan aku agar dpt bergelar mama pada umur 26 ni moga2 termakbur.......amin.....


thank for my hubby menjadi org pertama wish hepi birthday to me smlm.....aku tk minta apa2 cukup sekadar ucapan......dan birthday aku akan jadi lebih bermakna kalo aku mendapat hadiah yg cukup bermakna yg menjadi idaman setiap pasangan suami isteri......apa2 pun itu semua bukan kuasa kita......semua nye rezeki dr yg ESA.....


ok la tk nk ckp lebih2 nnt ter emo lak......aku nk hepi2 je ari ni....tk mau sedih2....hmmm psl celebrate birthday ni tk tau la celebrate ke tidak ari ni sbb my hubby sakit mata.....takut lak kalo kuar gi tmpt ramai org ramai lak berjangkit nnt.....tp tkpe la tk celebrate pun takpe yg penting ingatan drp org tersayang,family dan kwn2 sudah memadai.....ok la nk sambung wat keje ni....kita jumpa entry lain nnt....wasalam semua.....


p/s:knp aku tk terasa aku dh 26 eh....rasa mcm 16 thn je.....ahaks.....

0 comments:

Post a Comment