Friday, March 19, 2010 - 0 comments

KL->KELANTAN->TERENGGANU->KL

salam semua....

seperti apa yg aku ckp smlm,ptg ni aku,husband dan adik ipar aku akan balik kmpg hubby kt kelantan....ari ni aku time-off kol 5...husband ambik kt opis terus ke sts lrt bandar tasik selatan ambik adik ipar aku dan terus bergerak balik ke kmpg....we all balik b3 je....actually plan asal balik b4 ada adik ipar aku yg lelaki ikut sekali....so lega la sikit mula2 sbb ada org lelaki yg ikut so leh la teman my hubby drive kalo aku ngantok....tp tiba2 smlm hubby ckp adik ipar aku yg lelaki tu dh balik smlm ngan adik ipar aku yg nk bertunang ni...so makna nye we all b3 je la dan my hubby sorang je driver dan lelaki...nk tak nk terpaksa la aku teman dia spjg perjalanan...huhu...


tp aku dh ckp ngan hubby kalo masing2 dh tk larat and ngantok sgt kena berhenti gak sekejap tido....ye la masing2 keje kan ari ni....sure penat dan ngantok....tu pun aku srh hubby 1/2 day ari ni balik umah dulu jap tido...at least dia as a driver dpt rest sekejap....dh ar we all balik kali ni balik weekend je....pastu esok pg kol 10 dh nk gerak ke kuala berang terengganu utk majlis pertunangan adik ipar aku...lps abis majlis jln2 sekejap ke terengganu (ye lah dh alang2 dtg terengganu haruslah jln2 sekejap dan wajib beli kopok lekur) pastu ptg esok dh gerak balik ke kl....huhu sian hubby asyik kena drive je....


KL->KELANTAN kalo biasa hubby drive kalo tk byk berhenti plg cepat sampai kmpg hubby kt pasir puteh tu lebih kurang 6 jam atau 7 jam perjalanan....KELANTAN->TERENGGANU lak lebih kurang 2 jam perjalanan....TERENGGANU->KL kalo ikut jln biasa bkn highway lebih kurang 8 jam/9 jam gak hubby ckp....tp mybe we all decide ikut jln highway je kot yg ambik masa 4jam/5jam perjalanan....huhu kira weekend ni byk abis masa dlm perjalanan je la....nk wat mcm mn terpaksa balik weekend je sbb cuti aku yg tk berapa nk ada....kpd pembaca2 blog aku ni doa2 kan lah semoga we all selamat dlm perjalanan kami ini....


kami balik kmpg kali ni sbb adik ipar mean adik hubby nk bertunang ngan org terengganu....huhu teringat masa zaman aku bertunang dulu....kalo aku ni sure ari ni dh berdebar2 dh....syok nye bila ingat kenangan itu....aku akan pastikan agar aku tk lepaskan peluang utk ambik seberapa byk gmbr yg boleh....yg pasti gmbr aku and hubby kena ada byk....we all dh sedondon beli baju color purple utk dipakai esok....baju2 tersebut baru je beli semata2 utk majlis pertunangan adik ipar aku ni....for me i buy 1 jubah color purple and for hubby we all buy 1 shirts color purple gak....wah glamor gitu....mcm we all lak yg nk bertunang....hehehehe...

ok la dh kol 4 ni...aku nk gi solat zuhur and nk tido jap sementara tunggu asar...kol 5 dh nk balik....dpt lelap jap pun jadi la kan....nnt minggu dpn kalo ada byk gmbr akan aku story2 lg dlm ini blog k...ok la see u all next week....

wasalam semua.....


p/s:
almost 4 month tk balik kmpg ni....terasa kekok lak nk berdepan ngan mertua....huhuhu....hope jgn la ada 'soalan-soalan cepumas' dr org kmpg nnt....tk mau sedih2 nk hepi mood je ni.....hope semua nye berjalan lancar.....amin........

0 comments:

Post a Comment