Friday, April 2, 2010 - 0 comments

T.E.N.S.I.O.N

salam semua...hmm agak lama gak aku tk update blog aku ni kan....kesian sungguh blog ni tersadai tanpa cite2 menarik drp tuan nye....huhuhu mcm prsn sendiri je....


actually agak lama aku tk update blog adalah disebabkan beberapa perkara yg berlaku di tempat keje aku ni.....perkara2 yg membuatkan aku TENSION,STRESS dan PENAT LETIH ngan apa yg berlaku...terlalu byk benda yg berlaku sejak akhir2 ni kt opis aku ni....psl keje,psl politik syarikat,psl kwn mkn kwn dan mcm2 lg la....


selain tu aku juga agak busy menyiapkan website NEAC utk pelancaran NEM pada 30hb ari tu....sian hubby ari isnin ari tu terpaksa tunggu aku siapkan keje....tp tkde la lama sgt pun aku stayback...sampai kol 7 je pun....tp ari selasa pg tu sampai2 opis je terus cepat2 sambung wat keje bg siapkan website tersebut sblm kol 9.30 utk NEM launching oleh PM...ni la 1st task aku yg aku rasa berbaloi sgt sbb 1st PM launch and 2nd mendapat pujian oleh opis....alhamdulilah ada gak org yg menghargai keje aku tp ada dlm masa yg sama ada gak yg sengaja membutakan mata utk menilai keje seseorg...tkpe la aku akan cuba berusaha utk meningkatkan prestasi keje aku kt sini wlp separuh drp hati aku dh tawar utk terus stay disini....


apa yg berlaku sejak akhir2 ini betul2 menguji tahap kesabaran aku....sampai satu tahap aku rasa mcm dh putus asa utk meneruskan nye...dan plg sedih bila kwn yg kita percaya menikam kita drp blkg....aku pun tk tau apa salah aku pada dia sampai dia sanggup menikam aku drp bklg mcm ni....aku tkde pun nk kacau periuk nasi dia tp knp dia nk cuba hancur kan periuk nasi aku lak....


hmm tkpe la biar lah Allah je yg membalas nye....apa yg aku harus lakukan skrg telan je setiap apa yg org buat pada aku wlp pahit utk menelan nye....mungkin di dunia ni aku rasa pahit utk menelannye tp insyallah ia akan jd manis bila di akhirat kelak....selagi aku mampu bertahan aku akan bertahan....


hmm ok la setakat ini je entry aku kali ni....cukup la sekadar aku memberitahu ke mana aku menyepi dan mengapa aku menyepi....insyallah kalo jiwa aku dh kembali normal dan tk busy ngan keje aku akan update kan cite psl majlis bertunang adik ipar aku....semoga berjumpa lg....wasalam semua....



p/s:6&7hb ni aku akan bercuti 1st sbb nk setelkan psl kwsp utk kuarkan duit utk beli and 2nd sbb adik aku konvo...selain tu dpt gak aku merehatkan otak aku ni....harap2 nye begitu la.....

0 comments:

Post a Comment