Thursday, April 29, 2010 - 0 comments

sTraWbeRRy beRsaLuT cokLaT






salam semua....wah tiba2 je entry aku ni bermula ngan gmbr....gmbr apakah itu...itu lah gmbr strawberry bersalut coklat....gmbr ni diambik semasa aku ke cameron highlands weekend ari tu....semasa di sana aku mmg gila mkn strawberry bersalut coklat ni....sblm sampai cameron lg dh terbayang2 strawberry bersalut coklat ni (ok peringatan keras kpd anda semua bahawasanya aku bukan mengidam sbb pregnat ok)......so sampai je disana mmg dpt mkn strawberry bersalut coklat ni sepuas2 nye lah.....



tp smlm tgk ada strawberry ada lg dlm peti ais tu terus terbayang2 strawberry bersalut coklat ni....google punya google dpt lah resepi mcm mn nk wat strawberry bersalut coklat ni....senang je pun nk wat.....so esok hope gaji dh masuk and nak shopping brg2 nk wat strawberry bersalut coklat ni....nnt kalo menjadi akan aku post kan dlm blog ni eh....kalo jadi je lah kalo tk menjadi strawberry bersalut coklat tu tkde nye lah aku nk gedik2 masuk dlm blog ni....ok lah itu je nk cite utk entry kali ni....hahahahaha sori kalo ada yg terliur tiba2 bila baca entry aku....



nnt aku cite keseronokan aku gi camping dan cameron last weekend ari tu....byk sgt gmbr tk larat nk upload dlm blog ni....so ngah kumpul kerajinan utk mengupload gmbr yg byk tu dlm blog ni....so sehingga kita jumpa lg dlm entry seterusnye.....wasalam semua.....



p/s:masa gi cameron ari tu hubby tny aku nk bunga tk....dia dh tau bini dia ni tk minat bunga lg mau tny....aku jawab aku tk nk bunga tp aku nk strawberry bersalut coklat.....heheheheheh iba iba bajet ko ni mcm dato siti ke and laki ko tu dato k ke....ya ampun...............

0 comments:

Post a Comment