Wednesday, April 14, 2010 - 0 comments

wEddInG mAc&aPrIL.......

salam semua....wow sungguh pantas ok aku mengupdate blog ari ni......ok skrg cite wedding2 yg aku attend pada 27/3/2010 di desa baiduri cheras dan 4/4/2010 di restoren rebung chef ismail....ok jom mulakan cite ngan wedding pada 27/3/2010....


27/3/2010 wedding at desa baiduri cheras......


ini merupakan wedding kwn aku masa zaman kecik2.....huhu cepat sungguh masa berlalu....yg dulu masing2 masih berhingus lg tp skrg masing2 sudah mendirikan rumahtangga dgn pasangan masing2.....rasa mcm baru je lg main sama2 masa kecik dulu,tup2 skrg masing2 dh bergelar isteri org.....so pada majlis tersebut ramai lah member2 aku masa zaman kecik2 dulu yg dtg....aku and hubby gi ngan family aku.....oleh kerana umah pengantin dekat ngn umah aku,so family aku singgah umah aku dulu sblm gi wedding tersebut.....tk byk gmbr yg dpt dirakamkan....hanya 2 keping ini je sebagai kenang-kenangan........






me and hubby......






my family bergmbr bersama pasangan pengantin....hubby yg ambikkan gmbr so haruslah dia tkde dlm ini gmbr.....




4/4/2010 wedding at restoren rebung chef ismail.......



wedding kt restoren rebung ni merupakan wedding anak salah sorang jiran kt umah my parent.....sblm aku kawen aku mmg agak rapat ngan mak pengantin ni....dulu aku selalu gi keje sama2 ngan aunty ni.....aku ingat lg thn lps setiap kali gi keje sama tkde topik lain yg we all borakkan mesti psl wedding preparation....aku ngan wedding preparation aku dan aunty ngan preparation anak dia....dan aku juga byk terhutang budi ngan aunty ni sbb dulu sblm kawen masa time aku kegawatan ekonomi sbb menabung utk kawen,aunty byk tolong aku ngan membayar tambang teksi bila we all naik teksi sama....sampaikan aku naik segan nk terima bantuan drp aunty tu......tp aunty tk prnh berkira malah dia akan kecik hati kalo aku tk sudi terima bantuan drp dia....



so aku agak ralat la sekiranya kalo aku tk dpt dtg wedding anak dia tu....mula2 ada krisis gak aku ngan hubby psl nk attend wedding ni....sbb hubby ada match futsal ari tu....sebaik family aku gi and kereta masih muat....so dpt la aku tumpang kereta family aku....so dlm gmbr nnt mmg tk akan ada gmbr hubby aku....wedding ni pun tk byk gmbr yg dpt dirakam....yg pasti gmbr pengantin tk sempat nk rakam sbb time tu aku ngah makan dan org terlalu ramai utk ambik gmbr pengantin....aku yg tkde mood sgt sbb hubby tkde bertambah tkde mood utk ambik gmbr pengantin dlm keadaan org ramai mcm tu.....so ini je lah gmbr yg dpt dirakam.....





pandangan restoren rebung dr dlm kereta.....see betapa malas nye aku utk ambik gmbr sampai nk ambik gmbr lokasi pun ambik dr dlm kereta je......






muka org tkde mood.....1st time attend wedding tanpa suami selepas aku bergelar isteri org.....





me and my mom.....





my sister and my mom.....






me....
tk dpt ambik gmbr pengantin,we all sakan bergmbr diluar restoren sementara tunggu along ambik kereta.....(parking kt sana susah ok,so terpaksa parking jauh drp restoren)......





my sister....





my parent.....



ok itu je cite utk wedding spjg bln 3 dan bln 4 ni.....tk byk sgt nk dicitekan memandangkan tk byk gmbr yg diambik....cukup setakat ini cite utk entry kali ni.....wasalam semua....



p/s:nk berehat sekejap sbb perut tiba2 lapar minta diisi....lps mkn nnt kalo rajin aku akan sambung cite utk adik aku konvo lak....

0 comments:

Post a Comment