Wednesday, April 14, 2010 - 0 comments

My SiStER CoNvoCaTioN.........

salam semua....actually entry ni aku nk publish kan smlm.....tp tiba2 time nk publish tu internet lak tkde kt opis ni.....time tu dh nk balik dh....kt umah lak aku tk pasang internet lg sbb nk tunggu masuk umah baru,baru nk pasang internet.....so pg ni sampai2 opis je aku terus publish kan entry ni.......


7 April 2010 Politeknik Ungku Omar 8pg - 12tgh......


7 april 2010 di politeknik ungku omar adik aku yg perempuan tu konvo dlm jurusan diploma kejuruteraan awam.....so utk adik aku konvo ni aku ambik cuti 2 ari,6&7 april.....sbb 6hb aku ingat nk gi kwsp setel hal pengeluaran duit utk beli umah.....last2 ada problem lak....angin je aku ari tu.....mcm sia2 je cuti tp 1 benda pun psl umah tk setel disebabkan kesalahan org lain...ok2 motif entry kali ni bkn nk cite hal tu....so tk mau ulas pjg2 psl hal yg menyakitkan hati tu....now kita fokus pada cite adik aku konvo....jom layan gmbr sambil bercite....





ok ni gmbr aku masa kt dlm hotel lg....sblm gi konvo tu sempat la aku berjimba2 bergmbr dlm bilik hotel.....we all menginap kt salah satu hotel di ipoh utk 1 mlm....




gmbr suasana di dewan PUO utk majlis konvokesyen ini....






along ngan ibu dlm khemah sementara tunggu adik aku kuar dewan.....ibu 1/2 perjalanan majlis je dok dlm dewan....lps adik aku dh naik pentas,ibu ngan ayah pun kuar....alasan sbb lapar dan bosan....huhu konvokesyen mana yg tk bosan kan....





inilah adik aku yg aku maksudkan itu.....Tahirah Ishak...





see kuar2 dewan je terus serbu ibu minta bunga....dh ar demand nk bear....tk nk bunga byk.....






bergmbr family....1 lg gmbr,gmbr family dan pakwe adik aku.....





adik aku bergmbr ngan tersayang....see ngan tersayang dia,dia demand nk bear besar....jenuh lah mamat tu pusing 1 ipoh carikan bear mcm tu sbb sekitar poli tkde jual mcm tu....aku dulu konvo lg la tkde pakwe (sbb kena tinggal ngan pakwe dh time ni)....huhuhu so tkde la dpt bunga drp pakwe....ok2 iba jgn ungkit cite lama....





me & ibu bergmbr ngan adik....





adik aku bergmbr ngan kwn2 dia....






ni time utk gmbr studio....






semasa adik aku ngah bergmbr studio,masing2 dh kepanasan disebabkan cuaca terik ari tu....see muka2 masing2 yg menahan panas....






lps dh abis gmbr studio,aku srh adik berpossing lg....adik aku yg sememangnye suka bergmbr,apa lg possing la......see kakak dia pun sibuk2 menyelit....






tk lupa jugak utk bergmbr ngan buah hati yg tersayang.....






ok time ni ibu dh bising2 ajak balik sbb tk tahan panas.....so we all nk balik dh time ni....







ok sblm itu ni antara gmbr2 candid memory adik aku konvo....




ok itu je gmbr2 yg sempat dirakam sepanjang konvokesyen adik aku....mesti ada yg tertanya2 knp gmbr my hubby tkde kan.....actually my hubby tk ikut sbb dia tk cuti,keje....so 1 mlm la we all berjauhan....wow wlp 1 mlm je berjauhan dan tk tido sama,dh rindu sgt2 tau.....yg plg rindu my hubby.....siap bg sms sedih lg kata kena masak dan makan sorang2....mlm tu sepanjang mlm dok bersms dan bergayut di phone.....mcm org ngah bercinta tau we all....huhu tk dpt bayangkan mcm mn kalo salah sorang kena gi kursus ke outstation ke lama2....isy mau salah sorang demam ni....hehehehe...



ok lah tkde apa yg nk dicoretkan lg....maka dgn ni tertunailah segala janji2 aku berkaitan cite2 yg tertunggak....hehehehe mcm apa je.....mcm lah ramai sgt dok tertunggu2 entry aku ni....hehehehehe....tk kesahlah ada org baca ke tkde,yg penting melalui blog lah aku mencurahkan segala apa yg berlaku dlm diri aku ni.....wat blog tk minta org baca pun....kalo ada yg sudi membaca tu alhamdulillah...ok cukup2 iba membebel....ok wasalam semua.....



p/s:ari ni ari jumaat....masih jelas diingatan ari jumaat 6 bln yg lalu kata-kata ini: "aku terima nikahnya Thaibah Binti Ishak........." apa benda tu.....tunguuuuuuuuuuuuuuu.......

0 comments:

Post a Comment