Monday, April 12, 2010 - 0 comments

aDiK iPaR bErTuNaNg......

salam semua....sori sgt2 kerana janji tinggal janji....janji aku utk buat cite psl 'adik ipar aku bertunang','attend wedding' dan 'adik aku konvo' masih tidak dpt dilaksanakan lg...tp memandangkan skrg ni mood aku yg rajin utk berblog dan keadaan di opis jugak mengizinkan aku berblog,so aku akan update cite psl 'adik ipar aku bertunang dulu'.....cite yg lain akan menyusul kemudian kalo berkesempatan....ok malas nk intro pjg2...jom terus layan cite adik ipar aku bertunang yg berlangsung pada 20/3/2010 di kuala berang terengganu pada pukul 3 ptg....


20/3/2010 kuala berang terengganu 3.00 p.m



aku and hubby sblm memulakan perjalanan ke kuala berang....we all gerak dr kl ari jumaat 19/3 lps balik keje...bermalam di kmpg hubby di pasir puteh...lebih kurang kol 1.30 pg we all sampai kt pasir puteh....esok nye 20/3 kol 11 pg we all bertolak ke kuala berang drp pasir puteh.....





time on the way dr pasir puteh ke kuala berang.....hubby wat muka bosan sbb jalan jam ari tu....






"ok kita dah sampai umah perempuan (adik ipar aku lelaki)....jom kuar abg...."






bergambar berdua dulu sblm majlis bermula....






family hubby prepare brg2 hantaran....






kedatangan kami disambut oleh keluarga pihak perempuan.....







pelamin utk sarung cincin.....






sesi perbincangan





selepas perbincangan bersedia utk sesi menyarungkan cincin.....






mak mertua ku menyarungkan cincin tunang (huhu teringat zaman aku bertunang dulu,terketar2 tangan masa mak mertua nk sarungkan cincin)....lps sarung cincin,mak mertuaku ambik berkat bergmbr ngan bakal menantu....






alhamdulliah selamat sudah mereka bergelar pasangan bertunang....






ayah mertuaku,adik iparku,bakal birasku dan mak mertuaku ambik berkat bergambar....






family hubby.....





hantaran pihak perempuan utk pihak lelaki....





hantaran pihak lelaki utk pihak perempuan....






aku bergmbr bersama bakal biras dan adik ipar aku.....





me and hubby bergmbr bersama pasangan bertunang....





hehehehe acara wajib......pasangan suami isteri bergmbr berdua.......



majlis simple itu selesai lebih kurang kol 4 ptg dan disebabkan hujan yg lebat we all terpaksa stay kt umah pihak perempuan lebih kurang 1 jam lebih....lebih kurang kol 5.30 we all pihak lelaki minta izin utk pulang....family hubby yg lain terus balik ke pasir puteh.....aku,hubby and 2 org adik ipar terus balik ke kl sbb we all hanya bercuti weekend je....tk cuti lama....so lps majlis terpaksa la terus balik kl.....ok itu je cite utk adik ipar aku bertunang pd 20/3 ari tu.....oleh kerana cite dh basi so entry kali ni tkde lah olahan yg pjg berjela.....gmbr2 yg ada ni sudah cukup menceritakan keseluruhan perjalanan majlis....ok wasalam semua.....



p/s:tiba2 rasa semangat utk meneruskan cite yg seterusnye....so tunggu entry seterusnye slp ni.....

0 comments:

Post a Comment