Thursday, July 7, 2011 - 0 comments

kEmBaLi bErSiAraN

salam semua......yuhooooo i'm back.......mak ai bersawang sungguh blog aku ni.......ni tuan blog mai nk bersihkan habuk2 yg melekat ni........ari ni tuan blog dpt nk bersihkan habuk je......ari ni tuan blog masih belum berkesempatan nk update cite2 yg basi tp masih sensasi utk tatapan anda2 yg merindui cite2 hangat dlm blog saya ni(nk perasan sikit boleh tk.....hehehe).......apa2 pun bawa bersabar ye pembaca2 blog sekalian.......cite2 itu akan menyusur sedikit demi sedikit nnt......




actually byk sgt perkara yg terjadi selepas kami suami isteri balik drp bercuti.........ngan laptop yg rosak masuk bengkel.......mak dan ayah mertua lak dtg dr kmpg........pastu opis aku pindah tempat baru........busy dok memindah brg2 opis.........pastu dua tiga minggu ni hubby asyik kena keje setiap sbtu sbb kena standby psl perhimpunan bersih yg byk menyusahkan org tu sehingga menyebabkan setiap kali hubby keje sbtu aku akan dihantar ke umah parent aku sbb hubby tk berani tgl kan aku sorang2 dirumah........sbb tu umah aku pun dua tiga minggu ni sangat2 tidak terurus.......tkde masa nk kemas sbb tk byk masa dok kt umah.........mcm mn berhabuk nye blog ni mcm tu gak la berhabuk nye umah aku........so jgn la ada sesiapa yg berani nk dtg melawat umah aku.......malu aku wei org dtg umah,umah bersepah........selain tu aku gak agak busy ngan keje2 opis disebabkan ada dua tiga org staff yg berhenti.......so byk gak la keje2 yg kena di handoverkan kpd aku.......satu hal pulak la nk fahamkan coding2 org ni.......lain org lain la cara penulisan coding tu kan.......





so itulah serba sedikit sebab musabab mengapa blog aku ni tk berupdate..........so harap u all kt luar faham la keadaan aku skrg.......jgn la korang bosan dlm menanti cite2 terbaru dr aku.......aku lama menyepi bukan nk bersara terus dr bidang blogging ni.......cuma keadaan dan masa je tidak mengizinkan........kpd pembaca setia blog ni teruskan la menjadi pembaca setia blog ni eh...........insyallah bila keadaan dh kembali sedia kala akan aku update cite2 yg basi tu.........





ok la korang aku nk stop dh ni.......nk start wat keje lak........nnt lg cepat siap keje aku lg cepat aku dpt update cite2 basi tu........mungkin ada tertanya knp tk update mlm je kt umah........mlm kalo time kt umah biasa nye hubby aku yg byk guna laptop.......bg can la dia guna sbb seharian di opis dia tkde masa nk online........lgpun aku mlm2 sibuk dok explore hp baru........


ha????????
apakah itu??????????



opppssss terlebih sudah.......tk leh cite skrg.......tunggu aku update cite psl tu eh.......tp kena tunggu turn la......kena update cite2 basi yg lain dulu.......ahaks......




ok la........sehingga kita jumpa lg........sekian......wasalam........





p/s:ngah berjinak2 ngan android phone.........hehehe........

0 comments:

Post a Comment