Tuesday, June 15, 2010 - 0 comments

bERjImBA-JimBa Di I-CITY.....

salam semua.....ari ni nk wat cite basi lg.....pasrah je lah sapa2 yg baca blog aku ni asyik dihidangkan dgn cite2 basi je.....nk wat mcm mn dh tuan punya blog sgt malas nk update cite cepat2.....mcm2 perkara skrg ni wat aku mls nk update blog.....tp itu bkn perkara utama nk cite dlm entry kali ni.....yg tu biar kita simpan dulu kalo ada masa akan aku cite.....ari ni nk cite perihal laki bini yg suka berjimba2 di waktu mlm......kami dh ada lesen so tk takut dh skrg ni nk berjimba2 di waktu mlm.....kali ni kami berjimba2 di I-CITY.....actually dh lama teringin nk gi sana tp disebabkan byk sgt halangan yg menghalang kami ke sana so pada 5/6 yg lalu baru lah kami berkesempatan ke sana......aku lah yg plg excited nk ke sana slps tgk gmbr kwn2 yg ke sana kt fb dan gmbr2 tersebut berjaya menarik minat aku utk ke sana....bg yg tidak tau I-City ni merupakan perhiasan landscape lampu yg terletak di Seksyen 7 Shah Alam......



view aku tentang I-City ni:-

* lebih kurang sebuah taman yg dibanjiri dgn cahaya2 lampu......
* terdapat jugak bangunan opis yg terdapat disana (aku dpt rasakan byk company IT ada kt sana) tp tumpuan org ramai yg dtg sini adalah semata2 nk tgk pemandangan taman yg dipenuhi dgn lampu2.....
* kalo sapa2 yg dtg sini bawa lah camera canggih2 (bkn mcm we all just guna camera hp cap ayam) utk mendapatkan hasil gmbr yg berkualiti.....
* kalo mlm2 minggu bg yg mencari port utk lepak2,I-City ni sgt lah sesuai.....
* kpd ibu2 bapak2 cuti2 sekolah ni bawalah anak2 anda dtg ke sini.....sure mereka akan hepi (tp mak dan bapak budak mcm kami ni pun excited terlebih2 bila berada di sini)......
* dan yg penting dtg lah awal utk mengelakkan terkandas dlm kesesakan jln raya terutama semasa hendak mencari parking......serius aku cakap sgt lah jam masa nk mencari parking dn nk keluar dr parking......
* dan bila ari hujan tmpt ni adalah sgt tidak sesuai kerana tmpt ni adalah open-air........



hmmmm cukup2 lah aku membuat ulasan tentang tmpt ni......kalo u all nk tau lebih lanjut gi je lah sendiri ke sana ye.......entry ni bukan nk cite psl i-city tp nk cite laki bini yg berjimba2 di i-city......so kenalah byk cite dan gmbr psl we all kan.......maka apa tunggu lg......layan lah ini gmbr semua.......



5 Jun 2010......I-City Seksyen 7 Shah Alam.......



eiiiiiiii gmbr yg bawah ni mcm aku terlebih gedik je.......






huhuhu ni lah hasil nye kalo bergmbr ngan camera hp cap ayam......





sekali pandang mcm percikan bunga api la pulak gmbr ni......





pokok yg sama,tmpt yg sama.....tp tk tau lah knp warna berbeza.....itu kena tny my hubby lah.....my hubby terlebih skill la ni......





sekali lg hasil yg kurang memberangsangkan drp camera hp cap ayam......





motif utama nk ambik gmbr pokok2 tu.....maka model2 yg di depan pokok tu mcm nmpk tk nmpk je lah.....





ok skrg baru nk ambik gmbr model2 pokok pulak......





kasi close-up sikit........





yg ni dr jauh kita akn nmpk mcm pokok2 krismas.......






aku letak gmbr yg sebelah atas tu dlm fb.....ada kwn aku cakap mcm cucuk sanggul.....ye la kalo aku amati betul2 mcm cucuk sanggul la......hehehe.......




antara port yg aku suka.....mmg cantik....tp gmbr ni tk cantik sgt sbb model2 dia tk cantik.....hehehehe.......





ha ni baru betul2 cantik (smbg cite psl gmbr di atas)...........





bergmbr ngan pokok krismas ni lg sblm pulang......





huhu we all ingat dh abis.....sekali masa on the way nk kuar dr tmpt tu,kami ternmpk satu port yg lg cantik.....kami nk singgah tp memandangkan kami sudah berada dlm kereta dan parking susah nk cari dan jln jam ditambah dgn perut kami yg lapar so terpaksa batalkan lah hasrat kami tu......huhuhu sungguh terkilan ye tk dpt bergmbr kt port ni.....tp hubby kata next time nk dtg lg dan port pertama yg kami akan pergi ye lah port yg kami ter miss tu (seperti gmbr di atas).....tp next time kalo gi we all akan naik motor je lah....tk sanggup nk harungi jam lg.......




ok itu je nk cite perihal jimba2 kami di i-city.........selagi tkde anak selagi tu lah kami akan berjimba2 di mlm minggu.......so sapa2 yg terlalu/terbaca/terjenguk blog aku ni bg lah idea tmpt yg menarik di sekitar kl utk berjimba2 di mlm minggu.....cadangan anda amat dialu2 kan......sekian terima kasih(cewah).......hehehehe.....babai....wasalam.....




p/s:PIL ada di rumah....tp aku tk cuti pun sbb kekurangan cuti.....so hubby lah yg ambik cuti dan jd househusband.....ptg ni plan ngan hubby nk bw PIL gi jln2 cari mkn......ada suggestion tmpt mkn yg best dan menarik tk??????????

0 comments:

Post a Comment