Thursday, December 30, 2010 - 0 comments

tAhNiaH MaLaYsia............

salam 1 malaysia semua.....hope u all semua berada dlm keadaan sihat bersama org yg tersayang.....aku dan suami alhamdulillah sihat......encik suami pun alhamdulillah dh pulih dr demam,sakit kepala dan sakit perut yg dialami......pg ni aku nk ambik kesempatan mengucapkan tahniah kpd skuad harimau malaya ngan kejayaan mereka menewaskan indon semasa perlawanan akhir piala suzuki mlm td......




jgn tk percaya smlm aku tgk bola........wlp aku ni bkn la minat sgt tgk bola ni.......kt umah pun siap beli 2 tv lg supaya kalo ada apa2 perlawanan bola aku tk perlu bergaduh ngan suami nk tgk tv.........tp smlm aku la plg berkobar2 nk tgk bola.......smlm sharp kol 6 dh kuar dr opis......balik2 umah terus bersilat kt dapur menyediakan juadah utk dinner......we all dinner pun awal......selalu kol 8 baru nk dinner......tp smlm sblm kol 8 dh selesai mkn semua........start je bola terpacak la laki bini ni kt dpn tv........suami ada gak ajak gi tgk kt dataran putrajaya......tgk ramai2......tp aku bantah habis-habisan niat encik suami tu sbb bg aku tgk kt umah lg selesa......maka gamat la suasana umah kami mlm td.....padahal yg tgk nye 2 org je tp gamat nye umah mengalahkan ada 100 org kt umah tu......




yg wat aku semangat berkobar2 nk tgk perlawanan akhir piala suzuki smlm bukan apa........sbb malaysia lwn indon.....aku geram ngan indon sebenar nye sbb tk abis2 nk salahkan malaysia psl perlawanan akhir pusingan pertama yg berlangsung di bukit jalil ari ahad ari tu.......bila indon tewas ngan malaysia 3-0 mcm2 cite timbul lps tu.....ckp malaysia main bomoh la......psl leser la.....ntah apa2 ntah.......masa perlawanan akhir pusingan pertama yg berlangsung di kl ari tu aku ada gak tgk sikit2.......eiiiiiiiii mengada2 betul tau si markus tu,sikit2 kata ada leser......saje je tau si markus tu nk lengah2 kan perlawanan......tergugat la tu sbb time tu malaysia byk peluang utk shoot.......si markus tu masa kt malaysia hanya 2 3 kali je kena leser dh kecoh,tp penjaga gol malaysia khairul fahmi tu ntah berapa kali kena leser smlm tk kecoh apa2 pun......malah dia menunjukkan prestasi yg sgt bagus smlm......bayangkan masa indon dpt penalti,aku ngan encik suami siap geleng kepala dh time tu sbb fikir dh leh gol dh time tu......tp hebat nye si khairul fahmi ni,penalti pun dia leh selamat kan......syabas la........sebaik la aku ni dh kawen......kalo tk mmg i admire u ngan dia......hehehehehe.....tkde la gurau je......dia muda lg la.....baya2 adik aku je........pakwe i kt umah tu lg terror tau main bola ni......cuma sejak dia bergelar suami org ni je stamina dia dh makin menurun.......hehehehe.....





ok la itu je yg aku nk ulas psl perlawanan akhir piala suzuki malaysia lwn indon smlm......hope lps ni tkde lg suara2 sumbang dr indon mengatakan malaysia menang sbb main bomoh atau leser ye.......sbb dh lwn kt indon pun korang kalah gak......and hope pemain2 malaysia selamat sampai kl ari ni dgn tiada apa2 accident yg tidak diingini berlaku.......tahniah sekali lg wat skuad harimau malaya dan k raja gopal diatas kejayaan ini......saya bangga menjadi rakyat malaysia......and thank you to perdana menteri kita sbb bg cuti esok.......hehehehehe.......



ok wasalam semua......babai...........




p/s:plan nk gi mencari hadiah encik suami smlm pun terpaksa ditangguhkan gara2 bola......hadiah apa lak ni.........hehehehe tguuuuuuuuuuuuuuuuu..........tk leh bgtau skrg.........nnt tk suprises.......dh beli nnt baru aku bgtau ye..........

0 comments:

Post a Comment