Friday, October 21, 2011 - 0 comments

beReHat SeBeNTaR...........

assalamualaikum dan selamat pagi semua.........


actually byk cite nk update dlm blog ni tp mood dan semangat dh hilang entah ke mana.......tk tau bila semangat dan mood tu nk dtg balik.......sejak akhir2 ni byk sgt dugaan yg melanda diri aku ini.......dugaan yg betul2 mengajar aku utk menjadi seorang yg kuat dan kental......dan aku bakal mengambil keputusan yang besar dlm dunia kerjaya aku........mmg agak berat sebenarnya nk wat keputusan ini tp kalo inilah yg terbaik utk aku dan suami kami redha.......mungkin ada rezeki yg lebih baik sedang menanti kami........



wat masa ni aku rasa nk berehat sebentar dr dunia blog ni.......aku perlukan masa utk mencari kekuatan dlm diri aku ini.........berat mata org melihat dugaan yg melanda diri kami ini,berat lg bahu kami yg memikul dugaan tersebut......namun segala kesusahan dan dugaan ini tidak sesekali mematahkan semangat kami utk meneruskan kehidupan ini........kami redha dgn segala ujian dan dugaan dlm hidup kami ini.......mungkin ada hikmah disebalik apa yg berlaku......hanya Allah yang mengetahui segala-galanya........dan sesekali Allah tidak akan menduga dan menguji setiap hambaNya di luar dari kemampuan hambaNya.......



bila semangat aku yg hilang tu telah kembali semula dlm diri ini........bila segala masalah dan kesulitan yg aku alami ini telah berjaya diselesaikan........barulah aku akan kembali semula dlm dunia blog ini........tp bila masa nye, tidak lah dpt aku janjikan.........hanya takdir saje yg dpt menentukan bila segala masalah dan kesulitan aku ini akan selesai........mohon doa dari kalian pembaca setia blog aku ini dpt mendoakan semoga segala masalah dan kesulitan yg aku hadapi ini dpt diselesaikan dgn segera.......mohon doa dr kalian juga agar aku sentiasa dimurahkan rezeki........amin.......



sekian........terima kasih semua.......



assalamualaikum..........

0 comments:

Post a Comment