Tuesday, October 13, 2009 - 0 comments

3 hari lagi......yea esok start cuti.....

1 jam je lg nk kol 6...then boleh balik....pastu esok akan start bercuti selama 6 hari termasuk sabtu ahad...akan masuk keje balik pada ari selasa selama 3 ari then bercuti balik pada ari jumaat selama 10 ari termasuk sabtu ahad...best nyeeeeeeeeeee.....

ok memandangkan ari ni last aku keje dan juga memandangkan ari ni tinggal 3 ari je lagi utk aku bergelar isteri org...so aku nk tunjuk serba sikit apa2 yg berkaitan ngan majlis perkahwinan aku nnt...jom kita layan gmbr2 yg aku sempat snap setakat ni....yg lain tu kena tunggu lps abis majlis la....



bunga telur utk malam berinai dan bersanding....isi telur pindang....



bunga telur utk khatam quran....isi telur masin...



bunga telur utk dibawa semasa bertandang ke kelantan.....isi telur rebus...



paper bag utk majlis cukur jambul dan sedara mara....



paper bag utk majlis khatam quran....



paper bag utk keluarga pengantin lelaki.....



cenderahati utk kumpulan marhaban majlis cukur jambul.....



cenderahati utk keluarga pengantin lelaki....



bekas telur utk keluarga pengantin lelaki....



kismis cenderahati utk keluarga pengantin lelaki....



bekas cincin lelaki.....



sirih junjung....(guna daun sirih palsu)...



bunga utk bilik pengantin....



baju utk akad nikah.....



baju utk bersanding....



baju utk bertandang ke kelantan.....



pihak katering & kanopi.....



banting....


dan akhir sekali.......


kad kahwin....


dikesempatan ini aku ingin menjemput kepada sesiapa yg ada view blog aku ni utk datang ke majlis perkahwinan aku nnt....

ok tu je yg aku nk update wat kali terakhir....so ari selasa ini masuk keje aku akan cite sekitar majlis perkahwinan aku....ok see yaaaaaaaaaa...

p/s:kpd yg view blog aku ni,doa2 kan lah semoga majlis aku nnt semua nye berjalan lancar ye....


0 comments:

Post a Comment