Wednesday, October 7, 2009 - 0 comments

9 hArI LaGi........................

apa cite aku 9 hari lg nk kawen ni.....meh aku cite satu2....tp aku ngah tkde mood nk tulis blog ni....sori la kalo ada typing error ke,spealling error ke,tatabahasa tk betul ke,ayat skema ke dan apa2 je la yg sewaktu dgn nye..........so layan je la cite aku yg ngah tk betul ni.........

1) alhamdulliah baju nikah dan bertandang dh siap and yg best nye tk perlu alter apa2....so lps ni just tinggal antar dry cleaning je.....
2) alhamdulliah tudung nikah,tudung utk baju bertandang,kasut nikah+bertandang dan veil dh selamat dibeli....
3) alhamdulliah gubahan utk hantaran telah start dibuat....baru dpt siap 3...ada 10 lg....insyallah akan setel before khamis depan....
4) yg problem skrg ni jubah putih utk khatam quran tk jumpa2 lg....dh 2 3 hari mencari still tk jumpa...penat dan rasa nk give up dh but tetap kena cari gak....
5) still tk jumpa lg cenderahati yg sesuai utk pihak lelaki yg kena tambah lg 30....
6) follow up terakhir dan confirmation terakhir telah dibuat utk pihak katering + kanopi,fotografi,kompang+dj dan tempahan dodol (utk hantaran)...still pending baju sanding+pelamin+mekap (ari sabtu),tok kadi (ari ni) dan tempahan cup cakes
7) semakin hari semakin malas aku nk gi keje....kt opis lg la malas nk wat keje....terasa teramat la bosan dok opis ni....dh la facebook kena block...hampeh nk mampus....lg la aku bosan dtg opis skrg ni...
8) spjg minggu ni aku menghadapi masalah kesukuran utk tido malam....membuatkan badan aku setiap hari terasa letih dan tk bermaya...
9) diet aku makin lama makin hancur skrg ni....aku main bantai makan ikut suka hati aku je skrg ni....time mkn aku pun dh makin tk teratur....ada masa aku makan....kalo sibuk lupa terus nk makan....sebaik la siang kt opis skrg ni aku puasa,tp time berbuka aku dh mcm bukan time berbuka....org berbuka puasa kol 7,aku berbuka puasa kol 9 10.....mcm mn jd mcm ni???????ni semua disebabkan setiap ari lps balik keje je aku bkn terus balik umah.....ada je brg yg tk abis beli lg.....agak2 nye org kt masjid jamek ngan jalan tar tu dh kenal pun aku agak nye....hehehhee.....
10) jiwa aku semakin tk stabil skrg ni....aku semakin sensitif skrg ni....mudah menangis,mudah terasa hati dan mudah jugak utk cepat marah....arghhhhhhhhhhhh aku sungguh tertekan dgn situasi mcm ni.....

p/s: tu je la aku nk cite pagi2 ni.....9 hari lg aku nk kawen....9 hari lg aku nk tamat kan zaman bujang....dan utk 9 hari lg ni la aku rasa mcm makin tk bersedia utk kawen....huhuhu kenapa perlu ada prsn mcm ni!!!!!!!!!!!!!!!!

0 comments:

Post a Comment