Thursday, October 22, 2009 - 0 comments

gEnAp SeMinGGu bErGeLaR iStEri OrAnG....

alhamdulliah aku telah selamat bergelar isteri org seminggu yg lalu...actually aku dh start keje dr ari selasa lg tp btl2 tkde mood nk menulis dlm blog ni...so utk cite psl wedding aku tu tunggu selepas selesai majlis di kelantan nnt la baru aku akan cite kan dr mula sampai akhir...

sekarang aku cuma nk kongsi prsn aku bila dh bergelar isteri org ni...prsn tu memang tk terkata....seronok sgt...dlm byk2 fasa yg aku lalui bersama suami tersayang fasa apabila bergelar suami isteri la fasa yg aku rasa kan plg bahagia sgt...

aku dan suami masih dlm proses menyesuaikan diri menjadi suami isteri....byk benda yg masih kami berlajar lg...kami masih dlm proses mengenali antara satu sama lain dgn lebih dekat lg....semua tu kami buat bersama2 dgn perlahan2...

aku mengharapkan doa dari kalian semua yg membaca blog aku ni semoga rumahtangga yg aku bina ini berkekalan hingga ke hujung nyawa....doakan kebahagian kami ye....

esok aku akan start cuti balik utk majlis bertandang disebelah lelaki di kelantan...aku akan bercuti selama seminggu....insyallah masuk keje balik nnt aku akan cite kan perjalanan majlis perkahwinan aku yg berlangsung pada 16,17 & 24 oktober...

ok tu je yg aku nk coret kan utk kali....aku ngah tk berapa sihat ni...batuk,selsema,demam....tk sihat mungkin sbb rindukan my hubby kot....hehehehe....lmbt nye kol 6...tk sabar nk balik nk jumpa my hubby....rindu nye ngan dia...berpisah ngan hubby baru 6 jam dh terasa mcm berpisah 6 thn...hehehehe....

p/s:nasihat kpd sesiapa yg berhajat utk berkahwin tu,aku nasihatkan kawen la cepat2....syok kawen ni....hehehehehe....

0 comments:

Post a Comment