Thursday, June 2, 2011 - 0 comments

biRthDaY HubbY part 1:

salam semua.....hope anda2 semua berada dlm keadaan sihat2 hendaknya.....alhamdulillah ari ni 2 jun 2o11 genap usia hubby aku yg k-31......alhamdulillah suami ku masih dikurniakan tubuh badan yg sihat utk meneruskan kehidupan di dunia ini......dh tua dh suami aku ni.....tp masih belum berkesempatan utk menjadi ayah......syg minta maaf ye abg sbb masih tk dpt nk melahirkan zuriat abg......kita doa dan usaha byk2 ye abg agar suatu hari nnt kita dpt memiliki zuriat darah daging kita sendiri.......amin.......






wajah kesayanganku.....



alhamdulillah smlm surprise yg aku nk buat tu menjadi gak......wlp aku masih tk puas hati lg ngan 'benda' surprise tersebut tp aku tetap hepi sbb dpt menyiapkan surprise tersebut sblm kol 12 mlm.....tp aku masih tk leh nk cite dlm entry ni sbb celebrate birthday hubby aku ni masih belum berakhir lg......kemunjaknya mlm nnt......ada apa mlm nnt????????u all kena tunggu la sambung entry birthday hubby ni......


->>>>>dasyat wei birthday hubby aku kali ni, aku wat entry siap ada sambungan lg.......hehehe...




ok lah dikesempatan ini (wlp aku tau hubby aku tk kn baca entry aku ni sbb dia tk tau blog aku ni) aku ingin mengucapkan selamat ulangtahun kelahiran buat suamiku yg tersayang......aku doakan semoga suamiku sentiasa dilimpahi rahmat kehidupan drp yg Maha Esa.......doa ku juga agar suamiku sentiasa dimurahkan rezeki utk keperluan kehidupan kami suami isteri.....aku berdoa juga agar suamiku sentiasa diberi tubuh badan yg sihat utk terus menjadi imamku dlm beribadat kepada Allah.....doa ku yg satu agar Allah dpt memakburkan doaku utk melahirkan zuriat buat suamiku........



ok sekian dulu utk entry part 1 ni......nnt aku sambung utk entry part 2 lak.......sekian......wasalam......



p/s:hubby yg sambut birthday,aku lak yg excited utk mlm ni......dh terbayang2 dh ni abc dgn limpahan coklat.......adui lapar lak rasa.......

0 comments:

Post a Comment