Friday, August 14, 2009 - 0 comments

2 BuLaN 2 HaRi lagi.........

2 BULAN 2 HARI lg aku akan bergelar Mrs.Aziz.....hmm mcm tk caya je aku akan jd isteri org kan....tu ar pak ngah aku,sepupu aku,kwn2 aku pun semua tk caya aku akan kawen....eh btl ke aku dh nk kawen ni???????

ayat pak ngah and sepupu aku:"dh nak kawen dh iba".....

knp dorang ckp mcm tu??????

tunang: knp awal sgt eh?

aku : isy tkde la....dorang sbnr nye tk caya syg ni dh besar....
dorang rasa mcm baru smlm je syg ni dilahirkan...
sng cite dorang tk caya la yg dorang pun dh
tua....hahahahaha

hmmm tp bila difikir2 kn balik....btl ke aku ni dh nk kawen??????....btl ke aku dh bersedia nk bergelar isteri???????...bersediakah aku utk menamatkan zaman bujang aku?????.....

huhu tk nak serabutkan kepala otak aku ni ngan persoalan2 mcm ni.....memang la tanggungjawab isteri ni berat....apa2 pun aku berdoa semoga rumahtangga yg akan aku bina nanti mendapat keberkatan dari NYA....insyallah....


2 BULAN 2 HARI lg.....

"aku memohon padamu ya Allah....permudahkan segala urusan perkahwinanku....berkatilah dan restuilah hasrat kami berdua utk mendirikan rumahtangga...."

p/s:next entry nnt aku akan cite kan bibit2 percintaan antara aku dan bakal suami aku....

0 comments:

Post a Comment