Wednesday, August 12, 2009 - 0 comments

kEbOsAnAN di oPiS......

huhu bosan nye ari ni....dlm bilik SE ni aku and sorang lg SE je....bdk2 laki SE semua gi client side....member SE yg sorang tu dh masuk wad tunggu masa nk bersalin.....

sebut psl member aku tu mcm tk caya je dia dh nk bersalin....kalo ikut jangkaan doktor kt KBMC due date dia 1/9 atau 19/8.....tp kalo ikut ckp doktor kt HUKM 19/8...alih2 pg td aku dtg opis member ckp dia dh masuk wad,pintu rahim dh buka 2 cm....aku terus call member aku tu....call2 tk dpt,try antar sms....baru dia balas,dia kta dia pun mcm tk caya je dh nk bersalin.....huhu maknanye start ari ni selama 2 bln la member aku tu akan bercuti utk berpantang....huhu bosan la aku selama 2 bln ni tkde member nk bergosip,tkde member nak solat sama2 dan plg aku kecewa sekali tk sempat nk ambik gmbr dia masa ngah memboyot...huhu nk tunggu dia pregnant lg tk tau la bila (sbb dia dh ckp dia nk kuruskan badan dulu baru nk fikir psl yg 2nd).....tkpe la apa2 pun aku doakan semoga dia selamat bersalin and jumpa balik kt opis 2 bln akan dtg (2 bln = 12/8-12/10 =13/10 start keje balik.....hehehehe time tu aku nye turn lak cuti pjg kawen).....

huhu bosan nye nk wat apa ni.....keje dh siap.....bos tkde.....kt opis sunyi sepi sbb tk ramai org.....ari nk hujan....perut dh kenyang....so benda yg plg afdal dilakukan pada masa kebosanan mcm skrg ni ialah TIDUR......hehehehehe....

k la aku nk tido jap la....daaaaaaaa.....

0 comments:

Post a Comment