Friday, August 21, 2009 - 0 comments

mY BoS bIrThDaY CeLeBrAtIoN.....

17/8/2009.....4.00 pm....pusat bowling endah prade sri petaling.......

ari isnin ari tu we all 1 opis dibenarkan abis keje kol 4...tp bkn boleh terus balik umah sebaliknye terus ke endah prade kt sri petaling utk celebrate birthday bos...thn ni wat bowling tournament....so layan la gmbr2 kt bawah ni....


kek birthday....



hadiah2 utk bowling tournament



1st prize



2nd prize



3rd prize



4th prize



with my colleague


my HR sembunyi blkg dinding....konon nk wat suprise la kt bos....



ha tu dia my bos sudah sampai.....



tadaaaaaa...."hepi birthday to u....hepi birthday to u....hepi birthday to e.azrin....hepi birthday to u"



potong kek dulu



wow besar nye hadiah...



acara seterusnye apa lg bowling la....tgk la muka2 excited dorang tu...



aku pun excited gak nak main bowling ni....



balingan pertama dr aku....



balingan demi balingan...huhu nmpk mcm pro je kan aku main tp semuanye ke longkang....hehehehe....



akhirnye group aku diisytiharkan sebagai pemenang tmpt k2...time dpt hadiah ni aku ngan member group lg sorang dh balik,that y my friend kena pegang 3 hadiah.....hehehehe...



aik main byk masuk longkang pun boleh dpt hadiah gak ke....hehehehe...



so ni la hadiah nye......

p/s: huhu dh lama tk main bowling,sekali main rasa gian lak nk main lg.....kena main lg ni sblm kawen....



0 comments:

Post a Comment