Monday, August 3, 2009 - 0 comments

LaSt WeeKeND at KePoNG......

weekend yg pjg bg aku....knp?????.....

sbb ari jumaat aku dpt mc pastu smbg cuti sbtu and ahad....tu yg terasa lama....hehehehe...memang syok la cuti lama2 ni,tp nk keje ari isnin terasa malas....hehehehe....ok jom start cite from friday dulu.....

ari jumaat aku gi klinik sbb aku tk berapa sihat spjg minggu lepas.....dimulai dgn selsema pada ari selasa,pastu tekak terasa gatal pada ari rabu and ari khamis dh start demam.....ari jumaat gi klinik doktor check memang suhu aku naik sikit....tp alhamdulliah tekak aku tk bengkak so that mean aku tk sakit tekak...so doktor bg mc sehari and ubat utk dimakan....

ok tu cite ari jumaat....agak terkuar tajuk sikit.....tp yg ni cite yg sebenar....apa yg berlaku di kepong sampai 2 ari aku and family gi sana....

sabtu 1/8/2009.....

jiran mak long buat kenduri kawen....jiran mak long ni yg we all panggil makcik salmah merupakan antara jiran mak long yg agak rapat ngan family mak long and family aku....dh mcm sedara....sbb tu dia buat kenduri kawen ni we all kena gi gak.....


get ready nk gi kepong....berbaju purple aku kali ni.....


mcm biasa kalo dh dtg kepong tk sah kalo tk bergambar ngan adam.....


"aunty iba jom kita gi kenduri....adam dh ready..."

* tu je gmbr yg sempat diambik....gmbr pengantin tk ambik pun....aku n adik je berpossing sakan....hehehehe.....

ahad 2/8/2009.......

majlis cukur jambul adam haikal....anak cousin aku...mak ai ingatkan majlis cukur jambul biasa2 je.....tp meriah gila majlis tersebut siap ada buaian yg cantik lg mengalahkan buaian anak erra fazira.....hehehehe....


ni la buaian tempat adam didodoikan....


ni la dia pengantin ari tu.....adam haikal....


adam with aunty iba......


adam with umi and aunty iba......


adam with aunty iba and aunty era....


bergambar bersama sepupu2.....

* bln 10 nnt adam cukur jambul lg....kali ni cukur jambul bersama sepupu2 dia yg lg 2 org kt majlis kawen aku pulak.....bestnye adam cukur jambul 2 kali....hehehehe.....

0 comments:

Post a Comment