Friday, August 7, 2009 - 0 comments

bALiK kAmPuNg......ooo bALiK kAmPuNg.....

jom balik kampung......tp aku ada kampung ke???????huhu mesti la ada....mesti ramai org ingat aku ni memang org kl tulen....isy tkde la....aku asal drp kampung gak...kampung mak aku kt JB,kampung ayah aku kt Penang....aku sendiri dilahirkan di skudai kiri johor bharu.....cuma lps tok kedua2 belah pihak dh meninggal dunia,kampung dh tkde makna dh bg aku n family....

tp ari ni aku excited gile sbb nk balik kampung kt jb....yahoooo!!!!!!!!

knp hepi sgt ni cik kak oi....huhu mesti la hepi sbb dpt balik kampung yg dh lama gile aku tk jejak tu....seingat aku last aku balik jb ada la dlm 4 or 5 tahun yg lalu.....cuba bayangkan dh berapa lama tk balik jb.....

wlp kampung kt jb tu tk mcm kampung (senang ckp mcm kl gak....bandar),tp tetap excited nk balik kampung.....sbb nye makanan kt jb semua sedap2....terutama kalo dpt mkn kt pantai lidor....sedapnye seafood kt sana....tahu bakar,sotong,kerang bakar......rindunye nk mkn semua tu....

huhu tp balik jb kali ni tk tau la dpt mkn semua tu ke tak....dpt jln2 kt danga bay ke tk....dpt gi angsana ke tk....ye la balik kali ni sekejap je....ahad dh balik kl dh....pastu balik jb kali ni lak tujuan utama utk menjemput sanak saudara di sana utk kenduri kawen aku nnt.....so mana ada masa nk jln2 kan....jln2 umah sedara mara je la....tu pun tk tau sempat ke tidak 2 ari tu....tkpe la.....asalkan dpt gak balik jb melepaskan rindu....aku balik jb ngan parent,abg aku,mak long and cousin aku....cousin yg drive......ye la aku n abg aku kan tk pass lg nk drive jauh2 ni.....hehehehehe....

harap2 semuanye berjalan lancar....perjalanan we all diberkati dan dilindungi.....amin......

*ari isnin aku cuti,so selasa la masuk keje.....kalo rajin nnt aku update la blog ngan cite balik jb ni.....daaaaaaaaa......

0 comments:

Post a Comment