Thursday, August 6, 2009 - 0 comments

cAt UmAH.......

huhu sejak akhir2 ni aku agak malas nk update blog ni....bkn setakat malas nk update blog je....serba serbi kt opis ni aku malas nk buat apa2......huhu tk tau knp.....nnt2 la aku cite pasal mslh aku yg membelenggu diriku sejak akhir2 ni...for this entry aku nk share pasal proses mengecat umah menjelang perkahwinan aku tk lama lg....


keadaaan umah aku yg asal....tk ingat la dh berapa tahun guna wallpaper ni....


ni keadaan umah aku bila wallpaper telah dibuka....

#kemudian proses diteruskan dgn mengikis dinding

#kemudian semua dinding dicat dgn warna putih

#kemudian bahagian bwh dinding dicat ngan warna soft blue




selepas cat semua dh kering adik2 aku ngan tekun nye menampal wallpaper yg baru...yg bersesuaian dgn tema majlis aku nnt....


selain cat umah...we all jugak ada tukar pintu baru and betulkan pintu bilik...ni la dia yg tlg betulkan kan pintu tu


akhir sekali cat pintu bilik....



tadaaaaaa ni la hasilnye....wow cantik nye umah sapa la ni.....hehehehe....

p/s : tk yah pgl eric ke atau azhar sulaiman dlm rancangan deco impian pun umah aku dh cantik....hehehehe

0 comments:

Post a Comment