Friday, July 16, 2010 -

gIgI oh gIgI...sAkIt nYe bILa kaU meNyeRaNg...

selamat pg semua...saya bersiaran dr umah ni...apa kes berblog dr umah ni...tk keje ke cik kak ari ni???? ye aku tk keje ari ni MC...sakit gigi tk leh blah mlm td...dh menggelupur dh aku mlm td lps dinner...sblm tu ptg tu kt opis dh rasa sakit sikit2...tk sangka lps dinner smlm makin sakit...hubby yg cemas tgk bini dia ni meraung kesakitan terus bergegas bw aku ke klinik...lps jmp doktor time2 tu gak aku mkn ubat thn sakit n antibiotik...tp gigi aku ni tk mkn saman mkn ubat sebiji tk jln,kol 1pg aku telan sebiji lg br lah lega pg ni...tu pun aku tk tau mlm td dpt tido kol berapa... tk tentu psl aku mc ari ni...tk tentu psl smlm 1st time aku gi klinik waktu mlm dn mkn ubat dpn doktor...itulah al-kesah nye knp aku mc ari ni...ok lah nk smbg tido ni...qada tk leh tido mlm td...bye...wasalam...



p/s:huhu adakah patut gi cabut gigi????