Wednesday, July 21, 2010 - 0 comments

sEmuA nYe SuDaH bErakHiR.........

salam semua......alhamdulillah semua nye sudah berakhir......ari ni secara rasmi nye aku bkn lg staff BC......cukup lah sekadar aku sebut sbg BC je......kan aku sebut nama penuh co lama aku tu,lain lak cite nye......


semuanya dh setel td.......brg2 aku semuanya aku dh angkut bw blk umah td......email yg HR bg smlm pun aku dh print and minta dia sign.......benda ni penting ye........ini adalah bukti black&white sekiranya opis sekat gj aku.......aku tk nk lah ada cite2 blkg kta aku langgar kontrak ke apa........sbb bkn aku yg minta abis awl tp opis yg srh aku abis awl.......so hope lps ni tkde lg kes gj kena potong sbb aku tk abiskn 1 month notice aku tu.......


maka start ari ni smpi 1/8 aku jd fulltime housewive la......tp br 1 ari ni aku dh start bosan dh.....tk tau nk wat apa.....semua keje umah dh siap.....tk kn nk tido lg......ok lah pembaca sekalian,tuan punya blog nk beradu jap.......kita jmp di next entry ye.....babai.....wasalam........


p/s: percubaan k2 berblog gn hp cap ayam aku ni.......

0 comments:

Post a Comment