Tuesday, July 20, 2010 - 0 comments

mY FriEnd(ShEEry) WedDinG.....

selamat ptg semua....ok jgn terkejut ye sbb ada entry terbaru secepat ni....actually aku ngah geram ni.....geram ngan opis aku ni....leh lak nk dekat kol 3 td baru bg email bgtau yg aku leh last day ari ni since tkde apa2 task yg pending drp aku.....mcm siot je kan nk srh org last day ari ni tp lg 3 jam nk balik baru nk bgtau.....dh ar brg2 aku boleh tahan byk gak (ye lah hampir 3 tahun berkerja dpt bygkan la byk mana brg aku kan)......pastu aku tk bw apa2 kotak or paper beg ke plastik besar ke.....ye lah tk bajet pun last day ari ni.....tp sebaik la aku sempat backup semua folder2 yg ada dlm pc aku ni....tp td call hubby,hubby suruh jumpa HR minta extend esok.....mula2 ketat gak la muka HR aku bila aku minta extend....pastu dia kata tkpe la dtg esok ambik brg je.....ntah apa ntah dorang dengki ngan aku nk sgt aku cepat2 blah dr opis ni....alah aku lg suka la cepat2 berambus dr sini....tp cara nk halau aku pun agak2 la....at least bg la tau dr smlm ke pg td ke....leh la srh hubby aku dtg lunch td antar kotak....ni lg 3 jam nk balik baru bgtau....tk ke kejam nama nye.....



ok lah cukup2 la aku lepas geram....entry ni bukan entry lps geram....entry ni nk cite psl wedding friend aku yg aku attend ari ahad baru2 ni....wedding tu telah berlangsung di rembau n9....wedding dia ni mmg very2 the tradisional stail.....baju je dh melambangkan tradisional.....tp tu ar majlis agak terganggu sikit ngan cuaca hujan lebat tanpa berhenti spjg majlis berlangsung....tp apa2 pun aku tetap hepi sbb dpt jumpa kwn2 yg jarang2 dpt jumpa ni....we all gi berkonvoi 2 kereta....kereta hubby aku ngan kereta kwn aku....kebetulan salah sorang kwn aku ni org rembau so tkde masalah la nk mencari umah.....tk sesat lgsg......ok la malas nk cite pjg2 layankan je la gmbr2 di bawah.....






mcm biasa la mesti kena ada gmbr semasa on the way....we follow kereta kwn aku....





gmbr mcm ni dh byk dh dlm blog aku kan....mesti korang nk termuntah tgk gmbr mcm ni....tp memandangkan ni blog aku,aku tetap nk letak gk gmbr mcm ni....





ni time perarakan masuk pengantin....time ni hujan berhenti sekejap....sempat la pengantin berarak....





ni time acara silat....time ni hujan dh mula nk turun balik....





sempat lg tu bergmbr....ni kwn2 aku sejak form 2 sampai la skrg.....ain,amalina and hanis.....





nk jugak bergmbr bersama suami tu.....wlp dh jumpa kwn2,suami tersayang ku tidak dilupakan ok.....





pengantin bersanding di atas pelamin yg indah....





the bride.....




the groom....





kami bergmbr ngan raja sehari.....




pengantin lama pun nk bergmbr ngan pengantin baru gak tau.....





ktorg pengantin ngah bersanding,sempat lg berpossing tu......hehehehehe.......





time ni ngah lepak2 sementara tunggu hujan berhenti.....tp hujan mmg tk menunjukkan tanda2 nk berhenti pun....akhirnye hubby ajak balik gak.....redah la hujan lebat pun.....sebaik ada payung and aku ada bawa baju lebih....konon2 nk tukar baju sbb nk singgah nilai 3 on the way balik.....tp sbb ari hujan tk dpt la aku and hubby shopping sakan kt nilai3.....just singgah nilai3 beli carpet je.....






sblm balik kena la berpossing lg ngan pengantin.....




ok la memandangkan aku kesuntukan masa ni....tk dpt la nk bercite pjg lebar....kena stop setakat ini dulu.....nk sambung kemas2 brg.....dan delete folder2 dlm pc ni....nk check mana2 lg folder yg tertinggal tk backup lg.....tiba2 rasa mcm busy lak.....hahahahaha......sekian dulu utk kali ni....sehingga berjumpa lg.....babai.....wasalam......



p/s:huhu bosan la aku dok terperap kt umah 2 minggu sblm masuk keje tmpt baru 3/8 ni.....nk ajak hubby balik kmpg la.....


p/s:tk tau la tmpt keje baru leh update blog mcm skrg ni ke tidak kan....tkpe la nnt apa2 hal aku update kt umah je la eh melalui hp cap ayam aku ni.....sebaik dh pandai nk blog guna hp.....hehehhe.....

0 comments:

Post a Comment