Thursday, July 8, 2010 - 0 comments

keMaLaSaN meNguPdaTe meLanDa.........

salam u all......rindu kt blog saya tk??????aceh ceh ceh mcm ada je org rindu kt blog aku ni......


ok whatever.....ada ke tkde ke tk kesah la asalkan blog aku ni masih lg bernafas utk memberikan segala cite suka duka kehidupan aku di dunia ini.....wlp dh seminggu aku tk update blog tk bermakna aku dh pencen menjadi blogger......cuma ambik cuti je sekejap....cuti bukan sebarang cuti tau tp cuti aku bersebab.....sebab apa nnt lah kalo aku rajin akan aku update esok.....ari ni kemalasan nk update blog masih menghantui diri ini.......ok2 aku bg hint sikit la.....


spjg minggu lps aku agak busy ngan mcm2 agenda.....salah satu nye semestinya psl pindah umah.....dan kepenatan pindah umah masih berbaki sampai ke ari ni.......dan disebabkan kepenatan itu maka kemalasan utk mengupdate blog telah melanda diri ku ni wat sementara waktu ini.......maka kpd pembaca yg budiman,diharapkan dpt bersabar dan beri aku sedikit masa lg utk aku pulih drp kepenatan+kemalasan ini......ok lah itu je yg aku nk update utk ari ni......biasa lah org malas so update pun sikit je lah......at least anda semua tk tertanya2 mana pergi nye tuan blog ni dan at least blog aku tdk lah suram seminggu dua ni.......


ok semua nk out dh.....nnt kan kemunculan story yg penuh suka dan duka(tp lebih kpd suka) drp aku next entry akan dtg.......bila????????yg tu saya tkde jwpn nye.......maka anda2 semua kena sentiasa lah melawat blog aku ni kalo nk tau apa story tu..........ok babai......wasalam.....


p/s:disebalik seribu kedukaan ada nye berjuta kemanisan......apa tu????????tungguuuuuuuuuuuuuuuu

0 comments:

Post a Comment