Monday, July 26, 2010 -

hIkMah dISeBaLiK mUsIbAh iTu.......

salam semua...saya masih lg bersiaran di umah...ada tempoh seminggu lg saya menjadi surirumah...minggu dpn start keje tmpt baru...nervous lak bila fikir nk start keje tmpt baru ni...ok lah tujuan berblog ari ni bkn nk cite psl prsn aku yg nervous tu...tp nk cite psl adik pompuan aku...


u all ingat lg tk psl entry tentang adik aku yg kena ragut tu...kalo ada yg tk baca lg or tk ingat sila view blk entry aku yg lepas2 ye...rupanya apa yg berlaku mmg ada hikmah nye...


adik aku lulus interview SPA yg dia attend bln lps...dia lulus ngan jwtn juruteknik awam di bwh kementerian sumber asli...ya Allah kami sekeluarga syukur sgt2 ngan rezeki Allah ni...disebalik musibah yg menimpa diri adik aku rupanya terselit kedatangan rezeki yg begitu berharga itu...akhir nye setelah hampir setahun adik aku berkerja sampingan di jbtn kebajikan masyarakat akhirnya dpt pun dia ngan keje yg setimpal ngan diploma yg dia ada...syukur sgt...


ok lah tu je nk cite...sekian...wasalam...


p/s:nilah hadiah istimewa utk ibu ayah kami