Tuesday, August 16, 2011 - 0 comments

meNu sImple utK ifTar aRi k15.......aKu TkDe mOOd........



salam semua.....sori la ari ni mood aku mcm merundum sikit so nk update cite pjg lebar pun tkde mood.....so ni la gmbr juadah aku dan suami utk berbuka puasa ari k15 smlm.....menu simple je sbb aku rasa mcm tk larat lak smlm nk masak byk2.....so aku just goreng isi ayam yg dipotong dadu yg diperap ngan garam dan kunyit.....pastu goreng nasi bodoh2 je.....letak bawang,letak cili padi,letak kiub ayam pastu letak telur.....pastu aku tambah sos ikan sikit.....pastu goreng keropok ikan ni.....so jadilah juadah yg simple tp encik suami tetap kenyang sbb mkn bertambah......






serius tkde mood ari ni.....tk tau la knp lg dekat nk balik kmpg lg dekat nk raya lg aku tkde mood......huwaaaaaaaaaaaaaa......pastu ngan opis nk sekat2 cuti la......kena gilir2 keje la.........ngan nk dekat raya keje makin byk la......arghhhhhhhhhhhhhh betul2 wat aku stress.....ok la aku nk gi pasang mp3 ayat2 al-quran wat terapi hati yg ngah panas ni.....sekian.....wasalam semua.......





p/s:mood ke laut ni maybe sbb perubahan hormon sbb cik 'P' ni kot........huhuhu.......

0 comments:

Post a Comment